King Seiko Hi Beat 36000bph

Mijn eerste handopwinder. Hoe bijzonder is de weerstand van de kroon/ draait de kroon terug.
Op deze mooie King Seiko Hi Beat met het handopwinder 4502 uurwerk met een bph van 36000 zoek ik nog een mooie band. Breedte 18mm, daarom voorkeur voor rechte band. Wie heeft een suggestie, of wie heeft een stalen rechte band? En wat denken jullie van een nato op een dress? Ik heb er geen in 18mm dus voordat ik tot aanschaf overga graag jullie reactie (eventueel met ondersteunende foto`s).

Explore vierport Explore vierport Explore vierport Explore vierport

Tjonge Paul wat een waanzinnig mooie klok!!!
Proficiat!

Tja, een bandadvies heb ik niet, maar een stalen band zou ik zeker niet doen, of je moet een originele kunnen bemachtigen.

Groet,

Dick

Wat Dick zegt, prachtig (tu)
Ook ben ik het eens met zijn banden advies… :wink:

mvg

Hele mooie klok. Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst. :~

Een heel mooi horloge. Ik zou hem combineren met een bruine band.
Persoonlijk vind ik een rechte band niet bij dit horloge passen.
Een mooie bruine klassieke band, 18mm bij de lugs en 16mm bij de gesp: klaar

Prachtige Hi-Beater!

Prachtig, Paul (tu)

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit!!
Veel draagplezier.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Tja, … even wat geprobeerd. Ben nog op zoek naar originele KS stalen band. Als iemand een adres/ website weet?

Explore vierport

En niet te vergeten: Het gouden medaillon:

Zo, dat is een mooie King seiko!!!
Prachtige klok en dan ook nog de handopwinder.
Het bandje staat best goed, ik heb zelf deze aangeschaft voor de KS en dat draagt prima.http://www.ebay.nl/itm/281083373739?var=580188400314&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
PS. Voor een gebruikte stalen band wordt soms evenveel gevraagt als voor Het horloge.

SiO2 Schreef:

Een heel mooi horloge. Ik zou hem combineren met
een bruine band.
Persoonlijk vind ik een rechte band niet bij dit
horloge passen.
Een mooie bruine klassieke band, 18mm bij de lugs
en 16mm bij de gesp: klaar

+1, hoewel ik deze zwarte band zeker niet verkeerd vind staan!

Veel draagplezier!

wow, erg mooi
Die zou wel mooi staan naast mijn SARB045 :wink:

Haha… hoezo heb je deze keer weer een leuk ruil dan?

BramJ Schreef:

wow, erg mooi
Die zou wel mooi staan naast mijn SARB045 :wink:

Helaas niet…

Even gerommeld. Toen ik de king aan mijn vrouw liet zien en vroeg wat ze ervan vond, zei ze dat het een ouwe lullen ding is.
Dat pikte ik natuurlijk niet en heb haar horloge van de pols gerukt om vervolgens deze creatie voor te stellen :wink:

Explore vierport Explore vierport

Ze wilt het nu wel dragen zei ze :slight_smile:

Ik denk dat het voor mezelf een jubilee wordt. Ik vind het erg mooi in ieder geval

Explore vierport

ook nog een oyster getest

Explore vierport

Stalen bandjes pasten natuurlijk niet (22mm). Kast heb ik over de sluiting gelegd om optisch een mooi beeld te krijgen.
Wat vinden jullie?

Prachtig horloge, met name met de blauwe “nato”. Maar met die beige band…brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>X>X

Met de jubilee wordt het m.i. iets te gewoontjes, dan zou je hem bijna niet meer herkennen als iets heel bijzonders.

Wit kan ook voor mannen heel goed onder een wit zomerpak, hoor. Niet zo conservatief denken :+

Vandaag een heleboel nato`s binnengekregen. Van 18-22mm. Een zwarte nato voor de king. Ik vind het best kunnen.

vierport uploaded this image to Explore vierport Explore vierport Explore vierport Explore vierport

Niet slecht, gelukkig heb je diverse kleuren op voorraad om af en toe te wisselen.

Dit is nog eens een héél mooie horloge!
Deze “voorname” klok verdient volgens mij een evenwaardige uitstraling.
Ik zou dus zeggen, een lederen band van zeer hoge kwaliteit en afwerking.
Schol!
B