King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

Samen met @JdeR op kantoor bakkie doen :coffee:

18 likes

Prachtig!

1 like

5626-7040

15 likes

Nadat ik me Lord marvel 36000 had moest ik ook de upgrade hebben en na veel geluk eindelijk kunnen krijgen.

De KS 4502-7000

9 likes

Heel mooi. Heb zelf een 7001, no date. Waar gescoord?

16 likes

Prachtige foto’s weer, @FRANS3. :ok_hand:

Hier een iets minder mooie foto, maar gelukkig wel van een mooi horloge.

12 likes

Dank U, mooi horloge :+1:

1 like

Toch even een betere foto gemaakt. Dat verdient deze wel.

13 likes

15 likes

Damn! :money_mouth_face: :stuck_out_tongue: Waar kijken we naar, welk model is dit?

Dit is een 5626-7250 maar dan met de groene plaat, deze is er ook met een beetje smoked paarse plaat en ook die is fantastisch!

1 like

Dank voor de info, hij is schitterend werkelijk!

1 like

4 likes

Verkeerde Topic :man_facepalming: dit is geen KS

2 likes

15 likes

Hij blijft absurd he @FRANS3 . Wordt tijd dat ik een roulatie op kan halen en er wat rust in de verbouwing komt… nu al weken enkel een Casio om :rofl:.

Heb deze incoming 4402-8000;

Heeft nog aardig wat werk en lastig te zien of alles klopt, maar voor de prijs kon ik het niet laten. In het slechtste geval haal ik hem uit elkaar voor onderdelen.

7 likes

Met de nodige liefde ( :moneybag:) komt dat wel goed :joy:

1 like

Haha inderdaad. Gelukkig kan ik ondertussen veel zelf :grin:. Polijsten doe ik echter niet, maar vaak zijn de kasten best mooi na een ultrasoon badje.

En een beetje Wabi Sabi mag wel voor zo’n oudje. Een nieuw glaasje moet ik wel gaan zoeken want deze is niet meer te redden

1 like

Toch even deze knappert opgehaald. De verbouwing nog niet klaar, maar geen enkel mooi horloge in huis begon me te irriteren.

Voel me even senang in mijn nieuwe tuin.

17 likes