Ik ben ook van de partij
Pfew, moeilijk te fotograferen. In het echt 10x mooier.
Is er buiten Aad nog een adres voor een service beurt aan mijn KS met 5625 uurwerk?
Yes, https://www.dulci-international.com/
Aardige kerel, goed werk. Persoonlijk vind ik het werk van @Aad57 ongekend. De beste man is echt goud omtrent Seiko en lijkt soms wel een tovenaar.
Maar aangezien het niet Aad zijn werk is en het een forum gunst is, heeft hij niet altijd tijd. Als hij niet kan, geen zin heeft of wat dan ook, is dulci international een goed adres
In belgie zit er ook eentje. @bAAx heeft dit contact als ik me niet vergis.
Hoop volgend jaar in dit rijtje te kunnen aansluiten. Maarja, verhuizing, verbouwing, oud huis dus lijken in de kast… Voor september wil ik mijn vrijstaand Atelier af hebben. Dan eerst veel voor mezelf en goede contacten en pas als ik echt topwerk lever en het derde jaar van de opleiding af heb, zal ik het ook voor andere forumleden gaan doen.
Al denk ik dat een 56 me zeer zeker zal lukken, verniel ik liever eerst eentje van mezelf als het toch mis gaat😅
Bedankt voor het adres. Ja, Aad was mij al aanbevolen maar die doet pas over een tijdje weer werk aannemen.
NA:
Wel eens een vintage KS gehad, nu een moderne:
Wat is dit voor een bandje? Frisse combinatie
Ja, die nieuwe series zijn zeker (ook) leuk.
De 37mm is mij wat te klein, dus doe ik het met de 39mm white linen. En hoop er nog een blauwe bij te scoren (SPB371).
Beide mooi en met datum
De blauwe is overigens erg donkerblauw en lijkt meer zwart.
Ook heel fraai!! Op mijn 17,5cm pols is de 37mm variant (voor mij althans) “spot on” .
De bruine dial heeft mij de trekker doen overhalen…
Weet iemand misschien een adres voor een kompleet 5625 uurwerk? In een van mijn KS‘en heeft ooit eens iemand een 5606a uurwerk geplaatst ik wil deze weer origineel laten maken.
Geen KS of GS, maar de plaat is gebruikt in een KS volgens mij. Mijn eerste stap in de wereld van de top vintage Seiko. Voor mij is dit perfectie, alles klopt.