King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

Begon al dat ik zelf moest uitvinden dat het bij hun in het douane kantoor lag te wachten tot ik de inklaring had betaald :sob:

Nu ie weg is ben ik benieuwd naar de pod.
Kunnen ze weer de koerier de schuld geven. Dat de oorzaak ligt bij het feit dat zij die jongens volledig uitmelken komt niet bij hen op

De communicatie is echt waardeloos. Kon niet eens een klacht indienen over dat zij mij niet hadden geïnformeerd.
Dat ze dan opeens in het paasweekend gaan uitsturen., terwijl ze eerst zeggen dat het 4 dagen duurt voordat ze kunnen leveren
I’m sure it is my fault zeggen de Engelsen dan

Goede raad dhl is echt beter voor internationale zendingen.
Record levering binnen 3 dagen binnen de EU

Ladies and gentlemen we got him.
Omdat ik niet thuis ben de buurman maar vriendelijk gevraagd te kijken
Wat vond hij in het houthok

Nu ben ik een weekje weg dus kan hem volgende week pas zelf bewonderen

2 likes

Ach ja, logisch toch?

Als je niet kunt lezen en schrijven

Mafkneuters

1 like

Even op een Hirsch band gezet. Maakt hem wat meer chique.

26 likes

Prachtig

1 like

Heel vet hoor

1 like

Beter🙏

1 like

Sow dan. Dit is wel echt een enorme bandenslet zo te zien.
Niet gedacht dat leer deze ref zo goed zou staan.

Ik had bij release wat kritiek op deze referentie, maar nu ik je fotos zie moet ik mijn mening bijstellen. Lekker hoor.

2 likes

Hele mooie Harrie. Er gaat toch niets boven de orginele scherpte. Prachtig :+1::ok_hand:

1 like

Dank je !! :+1:

Thanks! Hij kan het goed hebben inderdaad😇
Ik moet zeggen, ik had ook m’n twijfels over hoe het zou uitpakken.

Die stalen band maakt hem wat sportiever en dit geeft het horloge meer die typische vintage KS look. En die uitstraling vind ik juist prachtig. Die wit/zilvere plaat met zo’n zwart leren band knalt er goed uit.

Van de week krijg ik via Bouman een originele strap in zwart/grijs binnen met de nieuwe king buckle erop, maar mocht de band niet staan kan ik altijd nog het gespje overzetten naar deze band.

Maar het horloge bevalt echt heel goed! De maat is wel wat groot maar dat stoort me niet en dat wist ik van te voren natuurlijk.

Dat polijst werk is ook zo goed gedaan! Enige nadeel is wel, elke vette vinger zie je meteen dus veel poetsen :joy:

2 likes

Na lang wachten dan toch de suède donkerbruine band erop gezet. Iets met 18 ipv 19 mm bandbreedte bestellen… Die fout maak je maar 1 keer toch :sweat_smile:

31 likes

23 likes

Tipje, bij meubelzaken heb je die lapjes zacht leer om te kijken of de kleur matched bij je interieur.
Als je daar kleine rechthoekjes van knipt heb je de perfecte vinger afdruk doek :rofl:. 1 keer zacht eroverheen met de achterkant van het stukje leer en geen vettige afdruk meer te zien

1 like

Ik vind dit een heel mooi horloge👌🏻

Hoe groot is jouw polsomtrek?

1 like

Dankjewel! Mijn polsomtrek is 18cm en het horloge is 39mm met een l2l van 43. Dat is vrij kort waardoor het ook op een kleinere pols wel mooi valt.

2 likes

Nog steeds de enige op het forum volgens mij? :grimacing:

27 likes