King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

De 15034 mocht mee naar dinner in motion in Eindhoven!!!

8 likes

De NA is binnennn!:heart_eyes:

39 likes

Wauw prachtig zeg!

1 like

Leuke ervaring en een mooi horloge.
Geniet ervan

Ben geen fan van C shape kasten maar buiten dat is het wel een erg fraai ding. Als ik die band zo zie, zou ik zelf 2x nadenken voordat ik die voor een lederen wissel… Prachtig!

2 likes

Dankje! Ben er heel tevreden mee.

De stalen band die erop zit is idd prachtig. Elke schakel bestaat uit 13 delen en draagt ook heel comfortabel. Alleen merk ik dat het gebrek aan micro verstelling me soms tegenstaat. Dan zit het horloge eigenlijk net wat aan de strakke kant en met een schakel erbij weer te los.

Ook vind ik het leuk om soms de mogelijk tot afwisselen te hebben. Dit omdat je dan een compleet ander horloge krijgt en het origineel, waar dit horloge op gebaseerd is ook op leer kwam.

2 likes

Prachtige KS. Veel plezier ermee.

1 like

Dat herken ik wel, alleen krijg ik doorgaans vrij snel de behoefte weer om de stalen band er weer op te gooien omdat ik dat toch mooier vind. Maar dat gaat niet op voor mijn KS, die heeft een groene wijzerplaat, en los van zwart -wat ik niks vind- is er eigenlijk niets wat mij mooi genoeg lijkt om de stalen band eraf te halen.
Bij die witte van jou is dat wel een ander verhaal, daar past natuurlijk van alles en nog wat bij!

1 like

De KS gaan inderdaad heel goed op leer (zoals de ‘69 OG) of suede oid.

13 likes

Heel mooi! Ik ben grote fan van deze KS. :grin:
Geniet ervan.

1 like

Gister deze mooie KS binnen gekregen!

17 likes

Sinds gisteren op een nieuwe Hirsch crocograin band

15 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Ze blijven mooi he?!

29 likes

Het heeft even geduurd hier maar nu ik er zelf 1 heb snap ik ‘King Seiko’ heel goed. Ook de uitgesproken kastvormen vind ik erg gaaf.

15 likes

1967 : :smiley:

26 likes

Goed bouwjaar :wink:

1 like

Ahhh het post nl drama duurt voott
Eerst moest ik er zelf achter komen hoe veel ik mocht aftikken bij de douane.
Post nl claimt daarna dat het bericht is verzonden :sob::sob::sob:
Daardoor is het een Week in het douane depot blijven liggen (duurt 4 tot 5 dagen om het te verwerken.
Dan toch opeens beicht… We leveren vandaag.
Dan een bericht we zijn verlaat.
Dus ik ga even de deur uit. Is het toch om half 12 geleverd krijg ik als bericht.
Maar niks in de bus als kaartje.
Niks te vinden en ik moet Pasen vieren bij familie.

En daan (de bot van post nl) moet ik maandag terug bellen… Das 2de paasdag.
Wat een prutsers

3 likes

Waardeloos. PrutsNL.

Hoe moeilijk kan het zijn? Een pakje van A naar B brengen….

Moest helaas weg maar vrees dat m’n King seiko een paar dagen ergens (buiten) moet gaan verblijven