Sbgw047 is de oudere
Weet iemand hier toevallig of een ks buckle via Seiko NL te bestellen is? Of moet je dan echt zoeken via ebay oid? Alvast bedankt!
Dag Bart,
Helaas hebben ze die al zo´n 50 jaar niet meer op voorraad. Dat zal je dus echt van de tweedehands markt of NOS moeten hebben.
Ik gok dat je de 45/56 variant met KS stamp en verticale lijnen bedoelt. Daar moet je maar net tegenaan lopen voor een schappelijke prijs of anders rond de €80 voor moeten ophoesten.
Dankjewel,
Maar er zijn ook nieuwere type’s ks die standaard op lederen band komen. Zit daar geen nieuwere variant op van ks?
Klopt. Er waren op een moment ook banden voor KS modellen door Seiko zelf aangeboden;
Dit ff van internet geplukt, Engelse Seiko boutique schijnbaar. Maar ik zie hier 2 verschillende sluitingen.
Maar de vraag is eigenlijk, zoek je een sluiting voor een nieuw model of een klassiek model?
Klassieke sluitingen vind je op Japanse sites wel, maar die zijn niet goedkoop.
Bedankt voor je reactie! Het gaat idd om een nieuw model, de SJE109J1. Dus met een nieuwe type sluiting zou ik persoonlijk ook geen probleem vinden. Maar dan wel echt het gespje en niet die fold over sluiting.
Staat perfect!
Sweet! Zit dat verloop van kleur in de wijzerplaat?? Mooi zeg.
Dit blijft
A: een super mooie wijzerplaat
B: een heerlijke plaat met een lekkere lichtval
dankje, ben onwijs blij met dit sakura dialje