Lume shotje
Ik kan het zo snel niet vinden maar zit er in België niet ergens een Seiko boutique? Bij de boutiques zijn namelijk (mogelijk) ook modellen die niet door reguliere Seiko dealers worden gevoerd - dat was althans met sommige modellen het geval.
Neen, volgens mij niet, geen boutiques in BE
Wel in Rijsel (Lille), net over de grens (7 Rue Lepelletier), ben er in maart nog geweest.
Het blijft een bijzonder model he?! Is het nu ook een favoriet van je, of doe je niet aan favorieten? ![]()
Ook een stukje inbreng vanaf mijn kant.
Ja hallo. Wat is het nou, KS of de GS die je toont!? ![]()
Verwarrende KS… gruwelijk mooi horloge wel! ![]()
Verkeerde plaatje. Zonder bril op de telefoon zoe ik t niet hoef ![]()
Deze is onderweg (het horloge, niet het overhemd, dat heb ik al), ik kon het gewoon niet laten…in Nederland zijn ze in elk geval niet meer te krijgen als ze op zijn (zo de Boutique aan de Heiligeweg)…
Nu de “linen dial” nog
Mooie klok idd, maar ik vind de band van de KS beduidend mooier dan die van de GS…
Pfoe!! Heel vet!! ![]()
We hebben het dan natuurlijk over een “smaakkwestie”, maar ik vind het uitgesproken KING SEIKO op dial minder chic staan dan alleen het KS. Doet in mijn ogen een beetje afbreuk aan de allure die een King Seiko heeft.
Is voor mij eigenlijk helemaal geen issue. Maar goed, ik vind het dubbele logo dan weer niet nodig bij zowel KS als GS… Al laat ik een mooi horloge daar niet voor liggen. (De prijzen echter wel.
)