Mooiste moderne KS ![]()
Ik stem ook voor… ![]()
Koel!
En terecht. ![]()
Bij de etalage van Morawitz in Düsseldorf. De King Seiko Vanac op de achtergrond even gepast, maar toch best wel een flink brok staal…
Maar esthetisch wel mooi? Ik heb ze nog steeds niet gezien…
Rare combinatie, een Japanse chasen of theegarde met een bak koffie en een stel bonen.
Prachtig horloge, mooie foto, maar doe jij thee poeder in de espresso?
Ik zou bijna geneigd zijn om te vragen of jij of @Nash geen zin hebben in een ruildealtje waarbij de Kikkoumon mijn kant op komt en een SJE083 jullie kant op gaat.
![]()
Zo maar een gedachte.
Hahah! Ik was inderdaad gewoon aan het experimenteren met “zooi” om het horloge heen. Vandaar dat er meerdere versies zijn en vooral de combi van de kleuren van de bonen met de wijzerplaat vond ik prettig. Komt ooit nog wel eens goed hoor.
De Kikkoumon gaat echter nergens heen. Das een favorietje… ![]()
Eh, tja, het heeft wel iets, esthetisch mooi is erg persoonlijk. Ik vind het eigenlijk net iets too much, maar het kan ook een kwestie van wennen zijn. 't Wel mooier dan de renders/foto’s laten zien (dat vond men bij Morawitz ook). In elk geval niet iets wat je als je het niet live hebt gezien moet overwegen.
Vandaag was het de bedoeling om langs te gaan bij Van Willigen in Den Haag om een kijkje te nemen bij die nieuwe King Seiko Vanac’s. Ik heb het bezoekje toch maar even uitgesteld vanwege de aangekondigde protesten vandaag…
Dan nog maar een plaatje van de andere King in de collectie.
Sexy shit. ![]()