King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

7 likes

Mooi kwartet WilSeiko :+1:

1 like

5 likes

7 likes

9 likes

…en deze is onderweg…

14 likes

Ongeremd projectiel! :smiley:
Congrats man.

1 like

Ja, I know…'t is echt heel erg.
Ik had 'm in oktober in de Boutique gezien…leuk, maar de lichtblauwe trok me nèt iets meer, dus die toen met flinke korting bij Bouman gekocht. En ik vind de blauwe na een kleine gewenning zó tof dat ik dacht, de groene was toch óók wel de moeite waard. 't Is eens een heel andere kleur groen.
Maar, helaas bij Bouman inmiddels verkocht, en ook op Chrono gingen ze hard, althans, de leuk geprijsde, totdat er zondag weer eentje verscheen voor een onverslaanbare prijs (en dan tel ik de 21% er al bij) dus toen maar toegehapt…ik krijg het er zelf warm van, maar ach, je sterft maar één keer zeggen ze, en het laatste hemd heeft geen zakken, dus dan er nu maar van genieten.

4 likes

Ik zou de wijnrode SJE103 best nog wel erbij willen hebben. Die heb jij volgens mij?

Apart groen, maar ik ben niet kapot van lumen op de wijzers. En de maat is me te klein.

1 like

Nee, ik heb de SPB287, de 37mm versie.

De 36mm “preppy” King Seiko’s vallen optisch overigens iets groter uit dan de 37mm modellen vanwege de grotere wijzerplaat/kleinere lunette.
Ik moest bij de linen dial dan weer wennen aan de grootte en de datum.

7 likes

Ik vind die paarse/lilla variant ook wel tof.

1 like

Deze?

8 likes

Yes! :sunglasses: Toffer dan ik dacht (al heb ik hem nooit in het echt ervaren).

1 like

Dat is 'tie inderdaad. En ja, je moet 'm in het echt zien. Ze hebben deze kleurstelling ook in een 39mm model met datum en gestructureerde wijzerplaat, maar die vind ik beduidend minder.

1 like

Wat een geweldig mooie plaat, super combinatie met die gun metal kleur… en ook de datum opmaak in grijs kleur… super gaaf horloge!
(en wat zie je veel met die macro foto)

1 like

De zonnekoning

6 likes

Cross post, maar deze mag vaak gezien worden :sunglasses:

16 likes

100%!! Nog altijd een topper wat mij betreft. :heart_eyes:

1 like

Mijn eerste King, nu een jaar en enkele maanden oud.

8 likes

Practige wijzerplaat! Ik kan alleen niet wennen aan de lange lugs bij KS. Hoe draagt dat?

1 like