Hmm, da’s toch jammer dat 'ie al meteen naar de dokter moet. Hopen maar dat het goed komt!
Ja best wel jammer, ik kocht hem als “serviced” maar ja da’s sws garantie tot in de envelop… Ach ik hoop dat het goed komt, maar denk wel. Misschien is het wel iets simpels!
Zo! Die band doet het verrassend goed! Goeie match qua kleur
Wat is het precies?
2 likes
Heerlijke plaat! Wijs bandje ook. Dit combineert lekker.
3 likes
Die band komt bij Bernd (vintage4all hier op het forum) vandaan. “1971straps”
Thanks man! Uit de hand geschoten met een “eenvoudige” compact camera. Het verraste mij in ieder geval. ![]()
3 likes
Ja dat kon je ook wel zien. Maar gelukkig zorgt die wijzerplaat voor voldoende afleiding ![]()
1 like
Hahaha! En bedankt. ![]()
1 like








