King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
Suede koeienhuid horlogeband 18mm 19mm 20mm 22mm voor Seiko voor Huawei Watch Gt2/3/4 Vintage handgemaakte stiksels Vintage suède armband

Strakjes weer deze…

14 likes

10 likes

14 likes

7 likes

Mooi hoor.

1 like

Mag ik jullie mening over waar en hoe ik aan een beads of rice band kan komen voor mijn 5621-7022.
Mijn lord Matic heeft namelijk nog een originele en dat is een heel fijn bandje die super comfortabel zit.

Nu heb ik al gezien dat een originele echt heel duur is. Maar er zijn vast alternatieven te vinden.

Dank alvast voor jullie input.

1 like

7 likes

Spelen met licht :green_heart:

16 likes

Vandaag binnen gekomen.
5626-8001
Voorlopig maar op deze blauwe Hirsch band.

15 likes

Die ziet er nog goed uit zeg!

1 like

Ja idd nog prachtig, marktplaats vondst van de week.

Van welk jaar is deze king?

Laatste jaar Februari 1975

Aah die van mij komt uit December 74

11 likes

Zo eentje uit 75 zou ik dolgraag toe willen voegen!

2 likes

Deze wijzerplaat… :star_struck:

16 likes

Maar die ziet er ook nog helemaal top uit! :clap:t2:

1 like

Als het geen curved endlinks hoeft te zijn, een 9-row van Forstner (o.a. in 18mm en 19mm) is erg mooi.

Hier op m’n Tank

1 like

Wow die is wel sjiek! Maar ik denk dat curved links het wel af maken, als ze recht zijn ziet dat er denk ik een beetje raar uit.
Ik heb inmiddels een setje leren bandjes van ali, en die zijn eerlijk gezegd heel erg nice.

Maar mijn KS moet helaas voor service vrees ik, want hij stopt af en toe, en dan gaat ie verder als je hem een slinger geeft. Opwinden helpt helemaal niet en het lijkt haast erger te zijn als ie volledig opgewonden is. Ik denk dat ik mijn eerste DIY avontuur niet op mijn KS gaan uitvouwen, dus ik zoek nog iemand in het noorden die dat kan doen. Maar komt vast goed!

1 like