King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

Prachtig!

Als je uit de buurt van Dordrecht komt kan je wel een bruine + blauwe Hirsch Boston en een blauwe Hirsch Kansas proberen. Eventueel ook een Rios Tejun in mahonie.

Heb ik klaarliggen voor om mijn vintage KS

Dank je wel voor het aanbod!!
Had ik graag geprobeerd! Maar ik ben woonachtig in Groningen, dat is natuurlijk niet om de hoek.

Kwartiertje om, moet je er toch wel voor over hebben…? :grin:

Maar mooie aanwinst man! Hij zier er volgens mij nog verdraaid goed uit!

1 like

Heel erg blij mee, ja hij is nog verdacht mooi voor 52 jaar oud.
Ik ben Seiko fan… heb er een paar meer :wink:

2 likes

Foto’s!! :stuck_out_tongue_winking_eye:



4 likes

Ik vind de foto’s matig, misschien ff naar buiten in de zon, dan krijg je vast betere plaatjes! LOL

1 like


Zelf had ik deze vandaag om. 5626-8001 uit December 1974

11 likes

Mooi, welkom bij de club!
Rotor is idd hoorbaar, maar niet storend. Ik heb bij Ali wat 18mm bandjes besteld met quick release, daar kun je je geen buil aan vallen.

Ik geef toe, ik heb dat vandaag exact gedaan.
Ali… ik schaam mij een beetje. Maar de bandjes die ik daar scoor zijn echt heel erg oké…

2 likes

Ik draag op mijn navitimer ook soms een ali bandje, en op de speedy had ik ook een ali bandje.

Vooral voor canvas hebben ze leuke opties.

1 like

Ik had voor mijn Tonneau Seiko Lord Matic uit 1969 al een prachtig bandje met vlinder sluiting.

Via ali :wink:

Ja, niks mis mee. Op Amazon etc. staan precies dezelfde bandjes voor 3x de prijs.

17 likes

Gave wijzerplaat! :ok_hand:

1 like

Dankjewel!

Heel erg mooi! Dat bandje past ook wonderwel bij de dial

Ja dat vind ik nou ook. En dat dankzij ome Ali😜

Heb je een linkje?