King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

En met deze mooie 44-9990 is het vierspan wel compleet. Ik heb inmiddels twee moderne King Seiko’s verkocht, wellicht volgen er nog een of twee, en dan is er niks meer te wensen op het gebied van KS.

9 likes

Heerlijke set zeg!! Wow. :open_mouth:

Totaal niet jaloers… Wat een beauty!

2 likes

Gefeliciteerd de nieuwe aanwinst Joost @tijdsbeeld. Ik vind persoonlijk de donkere erg leuk. Isdie wijzers daarvan juist? De minuutwijzer lijkt er niet bij te passen.

1 like

Dank je, Wil. De minutenwijzer is idd correct, anders had ik hem echt niet gehoeven. Model 5621-7000 (1969). Hij is er ook zonder Romeinse cijfers en met ander kleur wp (wit, crème en zwart), maar ik ben dan meer van het blauw.

1 like

Vandaag afscheid genomen van de linen dial…heel mooi, maar ik had er toch geen echte klik mee…

2 likes

Het zijn nog even de wittebroodsweken met m’n nieuwe 44-9990. Vandaag met een kek lila bandje geleend van 19-mm clublid Cartier Tank.

7 likes

Lekker Joost, ik doe mee

7 likes

Deze prachtige linen dial kunnen overnemen binnen het forum :grinning: best wel blij met dit duo zo

10 likes

Ik heb exact hetzelfde duo hier liggen! erg goede keuze… :grin:

1 like

Goede smaak heb je als zeg ik het zelf :wink:

Nog even wennen een het iets grotere formaat tov de 37mm. Maar de lichte dial is zeer geslaagd.

2 likes

12 likes

Avondwissel na een dagje horloges spotten in Düsseldorf (heel, heel veel Rolexen en dan niet de subtielste modellen, Cartiertje hier en daar, af en toe een eenzame Omega en Longines.)

7 likes

Zo’n mooie wijzerplaat dit :smiling_face_with_three_hearts: :+1:

1 like

Dank u. Ik kan het moeilijk niet met je eens zijn. :grin:

Mee eens. De 39mm is voor mij net te doen. Nog zeker wel mooi! Ik zit ook te kijken naar een KSK, maar die is misschien wel groot. Die moet ik een keer om de pols leggen.

1 like

12 likes

4 likes

5 likes