Mooi Barrt! Welk ref nummer is dit? Benieuwd welke band er op gaat. ![]()
Dankjewel! Was foto van gisteravond. Even netjes schoongemaakt en zit momenteel op de stalen band: (Edit) dit is ref. SJE109J1
Blijft echt heel mooi.
Ontzettend mooi! Die band lijkt me indrukwekkend lastig schoon te maken. ![]()
Deze heeft volgens mij diameter van 39,5mm. Dat is voor mijn pols denk ik echt op het randje (ik heb een 40mm PRX weer de deur uit gestuurd omdat hij teveel was). Hoe ervaar jij dit en wat is jouw polsmaat?
Dankje! (even wat foto’s tussendoor is altijd lekker)
Schoonmaken valt mee, heb een ultrasoon reinigertje en dat werkt top! De kast daarintegen is erger. Je ziet er letterlijk alles op en vette vingers zijn je grootste vijand. Toch maakt de afwerking, als je hem weer mooi opgepoetst hebt alles weer goed.
Moet zeggen qua maatvoering, horloge is zeker aanwezig, maar ik vind het op de pols wel meevallen omdat de randen van de kast schuin aflopen en zodoende mooi aansluiten op de pols.
Wat ook mee helpt is het gebrek aan lugs. Dat maakt hem compacter en draagbaarder, ook voor een wat kleinere pols.
Nog een minpuntje, geen micro adjust. Maar de schakels zijn kort waardoor je hem redelijk op de juiste maat krijgt.
Mvg Bart
Geen fan van C-shape kasten, maar zo vanaf de zijkant bezien is het wel een lekkere vorm hoor ![]()
Fantastisch mooi foto Frans!
Dank U
![]()
En horloge… ![]()