Ik ben er binnen een uurtje dus dat gaat wel. Moet er inderdaad ff een uitje van maken dan.
Die neem ik graag mee, het gaat namelijk om een cadeau van haar Denk alleen dat ik het niet gekker moet maken dan die Seiko boutique anders gaat ze ervandoor…
Haha tja, miss nog een leuk tentje voor haar bezoeken dan? Wel erg tof cadeau!
Die van mij is ook gesubsidieerd door vriendin lief, aangezien ik mijn volledige overwaarde in ons nieuwe stekje prop . Kon er iets leuks van doen, gezien overwaarde gebruiken voor andere zaken niet gunstig is. Dusja… dan wordt het een tripje naar de juwelier .
Kleine tip voor diegene die met de auto richting Amsterdam zouden willen komen:
Als je parkeert bij metrohalte Noord (eindhalte van de noord-zuidlijn) betaal je 1 euro voor de hele dag parkeren mits je vervolgens met de metro de stad inreist.
Stap je dan uit bij halte Rokin dan zit je op een paar meter van de Seiko Boutique.
Leuke tip! Ga ik even opslaan voor als ik weer een dagje naar de hoofdstad ga
Echter als @David_Gee enkel naar de seiko boutique gaat, kan hij net zo goed bij de parkeergarage op de kalverstraat parkeren. Voetgangers entree ligt letterlijk tegenover de boutique in dezelfde straat, in de passage.
Kost je met even reserveren van te voren, 5 euro per uur. Voor max. een tientje, ging ik persoonlijk niet met een duur horloge in de Amsterdamse stink metro😅
Ben ik trouwens nog niet tegengekomen. Die behandeling lijkt een bepaalde tint te geven, richting titanium. Misschien dat dat voor dit model niet wenselijk is?
Vanmiddag even een foto genomen, tijdens het genieten van de zon in het prachtige zuiden des lands (uiteraard vergezeld door het brutale dwergteckeltje).