Mooi man!
Zoveel non-limited re-issues zitten er (nog) niet op HF toch?
Van de 39mm ben ik volgens mij de enige.
En 37mm ook niet veel.
Klopt, volgens mij is er nog een bruine en een zwarte en sinds kort zilver. Ik weet niet wie.
Jij bent inderdaad de enige met 39mm.
Bijzonder prettig horloge, moet ik zeggen Houdt geweldig de tijd en de afwerking is goed. Ik denk dat ik binnenkort deze band er wel bij wil, hoewel dat ook een deel van het karakter weg zal halen.
Ik denk dat het meevalt. Ik was ook verrast toen ik er een leren band op losliet, hoe het horloge veranderde met behoud van karakter.
Ik ben geen liefhebber van andere banden dan staal.
Misschien wel omdat ik zo vaak in de handboeien zat
Maar ben wel benieuwd hoe dat er uitziet.
Ik merk dat ik de remake van de KS wel interessant vind (in toenemende mate ), dus ik kijk graag regelmatig in dit topic. Ik kijk wat rond naar een wat meer bijzonder horloge als cadeau voor een jubileum. In eerste instantie zag ik een groene Sharp Edges als optie, maar die zit wel erg dicht tegen m’n SARX055 aan (en die is stiekem mooier ook). Toen bedacht ik dat de KS in groen misschien een goede alternatieve optie is. Ik moet 'm nog “in het echie” zien en voelen, maar ik vroeg mij af hoe “draagbaar” dit model eigenlijk is; de kast doet wat klassiek en gekleed aan terwijl de band bijna voor sportief kan doorgaan. Ik zie 'm vooral bij een overhemd of iets dergelijks, maar is 'ie ook lekker draagbaar met simpele casual wear?? Zoals een polo, t-shirt of je favoriete gare sweater
??
Benieuwd naar jullie mening!
De groene 39mm heeft een stevige sunburst, dus als je daar van houdt. Voor mij was het tè. En ik ben bang dat groen me tegen gaat staan. De blauwe 39 is meer tegen zwart aan en heeft veel minder opvallende sunburst. De white linen heeft dat reliëf dus de plaat schittert sowieso niet, maar de indexen en wijzers vallen daardoor weer meer op.
Beste is om ze in het echt te bekijken. De 39mm kan alleen in de Seiko Salon in Amsterdam. Het is ook geen pak suiker.
Tja, ik draag alles op casual . Ga gerust met een vintage Connie en een trainingsbroek naar de Aldi. No f*cks given…
Maar doe vooral waar je je prettig bij voelt.
Dit moet je gaan doen
Werkelijk prachtig! Erg mooi dat warm rood.
Weet trouwens iemand of er diashield coating op zit? De legering is namelijk wel erg kras bestendig. Ik zie na enige tijd intensief dragen, (buiten paar haarlijntjes op de clasp) geen enkele kras.
Hmm interessant; ik was juist bang dat 'ie wat aan de tamme kant zou zijn, te donker. Veel videos of afbeeldingen worden immers gemaakt onder goede belichting. Maakt me des te nieuwsgieriger!
Enkel daar? Hoe dat zo? Op zich niet zo’n drama voor een uitje maar ff makkelijk erheen fietsen is anders. Met parkeren ben ik al door de helft van het budget heen
Met mate
Is dat een soort cougar??
Cliche maar waar. Maar als dat alleen in A’dam kan gaat dat ff duren
De hele reeks 37mm incl limited zijn op meerdere plekken te bepotelen .
Vergelijkbaar. Ze loopt zo strak, je zou denken dat ze in haar beste jaren zit en hangt bij een veel jongere kerel aan de arm. Toch is ze 54.
De groene is 39mm. Ik kan wellicht wel een indruk krijgen op basis van een 37mm, maar liefst natuurlijk direct het gewenste model.
Op de Seiko website las ik ook ergens “Alle drie de horloges worden toegevoegd aan de King Seiko collectie en zullen vanaf maart 2023 exclusief verkrijgbaar zijn bij de Seiko Boutique Amsterdam”
Maar goed, zoals @WilSeiko al zei, het is geen pak suiker dus een beetje moeite mag wel.
Dat heeft me ook doen twijfelen. Kennelijk willen ze het wat “exclusief” houden. Uiteindelijk toch maar de trip gemaakt vanuit Breda. Met de auto. OV ben ik niet zo van. Dus gewoon maar een uur of 6 voor uitgetrokken. Voor een hobby moet je wat overhebben zullen we maar denken.
Deze foto geeft wel een goede indruk hoe hij er uitziet

De groene is 39mm. Ik kan wellicht wel een indruk krijgen op basis van een 37mm, maar liefst natuurlijk direct het gewenste model.
Aa dat had ik even gemist…
Dagje Amsterdam dan maar . Weet niet waar je woont, maar uiteindelijk is Nederland het ultime auto land. Je bent overal binnen een paar uur en voor de avond valt, weer terug bij vrouwlief op de bank.
OV is ruk, maar zelfs dan is het goed te doen. Mogelijk een lijstje met AD’S maken, Afspraak bij awc, avw? combineren met tempus? Maak je er een hobby dag van.