Ik had nog een zwarte/antraciet Hirsch Ascot liggen. Prachtige banden overigens.
Een gladde met iets lichter stiksel.
Ook niet verkeerd.
Niet heel goed te vangen want deze banden hebben een zwart en donkergrijs verfbad waardoor je heel subtiel ook kleur verschil/overloop ziet ontstaan in verschillend licht. Mooie wisselwerking met de plaat
Werkelijk een geniaal horloge met een prachtige band. Volgende maand eens zoeken naar een leuke band voor de mijne.
Ik denk dat het een relatief dikke, ongevulde band zonder stiksels moet worden. Nu nog iemand vinden die deze voor me wilt maken
Prachtige foto’s @FRANS3 !
Moet zeggen dat de nieuwe koning ook mijn fotografie kwaliteiten verbeterd heeft haha.
Moest wel, anders krijg je die plaat er nooit mooi op.
Is niet altijd simpel, ofwel telicht dan weer te donker. Bewolkt weer gaat het beste.
Gebruik je daar ook een statief je voor ?
Soms wel,bij deze foto kon ik met mijn armen op tafel steunen.
Bij veel licht op statief gebruik ik een groot zwart karton om de foto’s wat zachter te maken
Gokje, t glas lijkt niet goed te passen…
Overigens is iemand ook enthousiast bezig geweest met polijsten… jammer…
Bracelet?
Kleur plaat.
Echt mooi, de foto’s zijn schitterend! Die wijzerplaat is top. Proficiat! Vind’m veel knapper op leer dan met de stalen armband.
Verdorie alleen die 37 mm, beetje klein, maar het is het wel een fijne ontdekking.
Ik zou zelf nader onderzoek doen naar de typering 5626 -7000 ,ken deze kleur dial niet …de indices hebben tegen die van 7040 gelegen ….De bracelet zal niet origineel zijn ?
dat blauw is nooit gebruikt voor deze modellen KS. Iig niet dat blauw!
De bracelet daar gelaten. De gebruikte font klopt niet onderaan bij de 6 uur marker, bij een 7000 T(AD) dail horen de afgeplatte A’s bij het woord JAPAN. Maar het ging me vooral om de kleur vd wijzerplaat.
Ook maar daar maak ik me niet zo druk om. Gebeurt vaker.
Mooi puzzeltje !
Ik vind het wel een mooie combi.
Behalve dat zoiets nogal persoonlijk is, kan het ook nog zijn dat het in die tijd wel erg hip zou zijn geweest.