Week of wat terug zag ik de band van Uncle Seiko voor de oude Speedmasters. Ik dacht dat die wel zou passen op mijn KS (zo niet, dan kan hij altijd nog aan de Speedy). Week of wat en veel mailtjes later ( je krijgt van ongeveer elke verplaatsing een mailtje ) is hij er dan. Ik vind het wel wat.
Ziet er goed uit! Ziet er denk nog beter uit als de gepolijste gedeeltes van de band gebrushed zouden zijn.
Het horloge heeft ook gepolijste delen, vind dat op zich wel passen juist.
Staat zo op het eerste gezicht best goed
Heb je nog meer fotoâs o.a. van het horloge om de pols.
Ik zal morgen, bij daglicht wat extra fotoâs maken.
Van wat ik er zo van zie vind ik het er erg mooi staan.
Staat heel goed! En wat een mooie King Seiko
Paar fotootjes nog.
Ziet er erg goed uit Leen!
Supercool die US flatlinks⊠en kwaliteit ook goed?
Ik heb zelf de pushpin in de clasp aan de kant van het âU logoâ één standje naar binnen gezet. Zo zie je geen open ruimte aan beide kanten van die laatste middelste link.
ik bekeek deze flatlink band enkele dagen geleden omdat zijn broertje, de beads of rice band, blijkbaar ook op een Halios Seaforth past. Is het logisch te verwachten dat als de 20 mm beads of rice past, dat de 20mm flatlink band ook zal passen? Of zijn er bij Omega banden wat âeigenaardighedenâ?
Durf ik niet te zeggen. Ik heb de 19mm variant, voor oudere Speedmasters. Maar logischerwijs zou je zeggen dat als de ene âmade for Speedmastersâ past de andere variant ook moet passen.