Kiple

Kent iemand van jullie het merk Kiple? Ik ken het niet en Google bood weinig tot geen uitkomst. Ik zag een chronograph uit 1971 met valjoux 7734, handopwinding.

Ik vind 'm wel grappig…€ 1250.

Bij dezen de foto.

Dat is 1000 euro te veel Richard! Dit soort chrono’s uit de jaren 70 komen nog veel voor in net zo goede staat. Kiple is waarschijnlijk een plakmerk zoals zovele merken uit die tijd. Laat het horloge in bijzonder goede staat zijn met alle originele accessoires dan betaal je misschien 400-500 euro. Maar 1250…

Dank je voor je reactie, Henrik! Weer een bewijs dat horlogeforum.nl voor mij zijn waarde bewijst! (tu)

Pffffffffff, voor iets meer heb je een gebruikte Speedmaster. NIET doen dus dit!

En voor hetzelfde geld een spiksplinterhagelnieuwe Omega SMP via internet :wink:

Ik weet dat het qua uiterlijk iets heel anders is maar deze chrono met 7734 uurwerk kost 250 euro en zit er imho ook erg goed uit: http://nl.sometimeago.com/watches2/chronosuissesquare/index.html
Of het een Chronograph Suisse is weet ik niet maar in ieder geval een Chronographe :smiley: