Kish / horlogebox

Heeft iemand al wel eens iets besteld bij www. kish.nl?
Wat zijn zijn /haar ervaringen?

Zij verkopen voor een heel redelijke prijs best wel aardige horlogeboxen.

Kijk hier even :
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,10867,10867#msg-10867
Over het algemeen positieve ervaringen.

Prima ervaringen en mooie horlogeboxen.

Hallo,

Idem mooie boxen en prima servide.

Chris

zondag een horlogebox besteld; dinsdag geleverd en als toetje
een chocoladeletter van de goedheiligman in de verpakking.
kortom, snelle en goeie service

en weer een perfecte levering! (Horloge etui) Bedankt KISH!

Topic is al paar jaartjes oud maar nu weer up-to-date. Gisteren een mahonie horlogebox van Kish ontvangen. Ik was al tijden op zoek naar een mooie, zware voor 4-8 horloges en er moest persé een lade onderin zitten voor bandjes, schroevendraaiers etc.

Ik heb verschillende op internet gezien en ik denk dat die van Volta nog altijd een van de allerbeste is. De prijs is echter $ 230,- (direct contact gehad met de fabrikant in USA). Deze is qua uitstraling heel anders maar IMHO net zo mooi, zwaar en goed. De kussentjes zijn mooi hard aan de buitenkant en zachter aan de binnenkant. Ze zitten goed strak in de doos, was ook een vereiste. Ik houd eigenlijk wel van deze kleurstelling en de afwerking is ronduit prachtig. Mooi glanzend en superglad. En dan de prijs…79,- inclusief verzendkosten. Dat is nogal een verschil. De Volta zal misschien nog mooier zijn maar deze was al binnen 1 dag in huis en ik geef hem 9,5 uit 10. Zeer tevreden met deze keuze!-En nee, ik heb geen banden met Kish :grinning::grinning::grinning:

2 likes