Bij Kish een Casio horloge besteld (tu)
Het horloge werd binnen een dag netjes geleverd met een handgeschreven bedank kaartje.
De verpakking was netjes in orde.
Ik heb al vaker spullen bij Kish besteld en ben er heel tevreden over.
Altijd een snelle levering gehad.
Groeten,
Marijn
Ja ik ken het topic.
Ik heb meermaals bij kish besteld de laatste jaren en nog nooit een probleem gehad.
Altijd hele snelle en goede levering van het bestelde.
(tu)
@supah,
Overigens is nooit duidelijk geworden wat je probleem eigenlijk was met deze webwinkel.
Waarom dan een nieuw topic starten, terwijl je al gereageerd hebt in het oude topic? Beetje overbodig.
Mijn problemen: zoekgeraakt pakket, geen enkele medewerking om het probleem te verhelpen en als klap op de vuurpijl: wel zeggen dat je lid bent van de Thuiswinkelorganisatie maar dat in werkelijkheid niet zijn. Foei!
Ik heb dit topic gestart omdat het vorige topic een en al negativiteit is.
Ik vind het dus ook niet overbodig om een nieuw topic te starten.
ik denk dat zo,n zaak nieuwe kansen op het forum verdient door positieve ervaringen van tevreden klanten na te zijn neergesabeld in een oud topic.
Overigens ben je vrij inconsequent als het gaat om overbodigheden, je had inmmers zelf ook al gereageerd in een oud topic
Marijn
Volgens mij is het het bedrijf van je broer of zo, want je probeert hier een goednieuws-show te maken. Het oude topic was geen fictie, maar ervaringen van mensen die geld besteden en een dienst kopen. En Kish bleef daarbij in sommige gevallen zwaar in gebreke.
Prima dat ze hun leven hebben gebeterd, dat is wel het minste wat je mag verwachten, maar een klein besef van historie is voor iedereen goed. Daaom had ik het zuiverder gevonden als je je goede ervaringen in het oude topic had gezet om zo een balans in alle meningen aan te brengen. Jij kiest er bewust voor om die te negeren. Dat is niet chique, zeker niet naar alle mensen toe die de moeite hebben genomen om andere (ook jou) hun ervaringen te delen.
Prima ervaringen met Kish.nl, zowel vorig jaar als recent.
Vorig jaar (bijna) probleemloos bandjes kunnen retourneren waarbij er ook niet moeilijk werd gedaan over NIET betaalde verzendkosten. Hiermee bedoel ik dat ik door de retour (onbewust!) onder de grens van gratis verzending uitkwam (ik hield uiteindelijk maar 1 van de 3 bestelde bandjes). Nooit wat over gehoord…
Enige reden om (bijna) tussen haakjes te zetten is dat ik wel een x achter de terugbetaling heb moeten aanbellen. Was bijna 30 dagen oud maar na dat ene telefoontje werd dit conform toezegging afgewikkeld.
Afgelopen week kwam ik er tot mijn schrik achter dat de rare plek die ik bij ontvangst al had gezien op m’n nieuwe band voor de Omega Dynamic Chrono behoorlijk erger was geworden. Het leek of de verf er een beetje was afgebarsten en het zag er uit als een lelijke kras.
Op mijn mail hierover (met foto) waarin ik aangaf me te realiseren dat het een lastige kwestie was (eigenlijk geen garantie op banden) en dat ik wel in de kosten van vervanging wilde bijdragen werd keurig en sportief gereageerd. Uit coulance is mij kosteloos(!!) een nieuwe band gestuurd, wel nadat ik de mijne heb teruggestuurd.
Dit verdient naar mijn idee een grote pluim! Bedankt Kish.nl! Even voor de azijnpissers: ik ben geen familie van personeel of eigenaar, heb verder totaal geen belang bij dit bedrijf (vind hun horloge assortiment bijv. 100%niks) maar vind gewoon dat ik netjes behandeld ben en dat mag best gemeld worden!
Grt. Marco
Ze hebben een tijdje geleden een winkel/showroom geopend. Ik was in de buurt en ben er even gaan kijken. Ik werd uiterst vriendelijk begroet en er werd me meteen een bakje koffie aangeboden door Rogier de eigenaar.
Een aparte industriele inrichting met hangende vitrinekasten :
En een overzichtelijke horlogebandwand

Al met al leuk om eens te zien en met een nieuw bandje naar huis gegaan

Twee bandjes bij ze gekocht.
Snel geleverd, goed verpakt, bedankkaartje erbij en 100% in orde.
(En niet duur!)
Wat mij betreft een aanrader.