Onlangs een horlogeband inkortapparaatje gekocht op www.kish.nl . Bij de eerste de beste keer dat ik hem wilde gebruiken brak het pinnetje zomaar
Ik een mailtje naar Kish gestuurd over wat er gebeurd was en of ik misschien zo’n nieuw pinnetje kon kopen, maar ik had weinig hoop dat ze zouden reageren. En inderdaad ze reageerden niet, 2 dagen later lag er een nieuw apparaatje in de bus B)
Kijk dat noem in nog eens klantvriendelijkheid (tu)
Ik wil jullie graag bedanken voor de reacties die ik nu gelezen heb op het forum.
We zullen onze beste zeker doen voor in de toekomst om meer van deze reactie te krijgen.
Rogier (of andere leden), is het ook mogelijk een bestelling op te komen halen? Ik ben van plan een bestelling te doen, maar heb vakantie en zo zie je nog 's wat.
Ik denk van niet, Jaap-Wim. Het lijkt mij overduidelijk een webshop, maar je kan altijd even mailen via hun eigen site. Ook staat er een telefoonnummer.
toch heb ik bij hem een zgn. gelimiteerde tauchmeister submariner gmt. gekocht waarvan op de site op de wijzerplaat limited edition stond maar toen ik het horloge kreeg stond dat er niet op en hij zat in een aeromatic doosje…
Na zeker 2 weken heb ik nog steeds geen reactie gehad, op zijn minst vreemd.
Het is een late reactie, helaas kan ik niet de tijd doorbrengen die ik graag zou willen op het forum.
Wat betreft het afhalen dat is geen enkel probleem u mag altijd bij ons langskomen.
Even terug te komen op Caligula daar is waarschijnlijk een kleine mis communicatie geweest en betreuren dat het zo gelopen is. Indien ik u nog van dienst kan zijn laat het mij dan weten.
Hebben jullie op- of aanmerkingen laat het weten, alleen door jullie kunnen wij het voor de klant beter maken.
Voor iedereen die met ons heeft kennis gemaakt, willen wij u graag bedanken voor het vertrouwen.