die regenboog kleuren hebben de laatste tijd een averechts effect op mij,
dus deze laat ik dan ook finaal voorbij gaan
Kan allemaal wel zijn maar zien er niet uit en zijn gewoonweg lelijk. Pass
Misschien beledig ik mensen, en Heuer zal veel betere kwaliteit zijn, maar ze doen me een beetje aan deze denken.
Jaren terug in de Kith winkel geweest in LA en altijd fan geweest van de collecties, designs en samenwerkingen die Ronnie Fieg uitbrengt onder het merk Kith. Zoals eerder met merken als Wilson, of de originele zalmkleurige Asics van hen.
Wat ze uitbrengen is altind goede kwaliteit, wat voor kledingstuk of product het ook mag zijn. Alleen in de afgelopen jaren ook wel erg duur geworden.
Vind dit ook een toffe samenwerking en leuke uitgave van een oude collectie. Vind de branding niet over de top en interessant genoeg gedaan op de verschillende edities.
Ben niet persee fan van de originele F1 lijn van Tag en deze ook niet persee.
De prijzen zijn ook echt absurd en dat ze limited zijn snap ik en was te verwachten.
Ga ik er een kopen? Nee nooit. Had ik er een willen kopen? Nee, misschien als ze Moonswatch of BlancpainxSwatch prijzen waren
Jammer dat ze deze benadering hebben gekozen! Het was leuk geweest als ze de groep tussen 18 en 30 hadden aangesproken, door hem rond de 600-700 aan te bieden.
Zo deze sla ik even over…ik sta niet perse bekend om mijn goede smaak maar dit…man man man
Ik moest huilen…
Omdat je nog gelijk hebt ook…
Ik hoop echt dat Hodinkee ophoudt te bestaan, het is nog slechts een advertentieplatform voor LVMH merken. Ze hebben geen enkele journalistieke geloofwaardigheid meer.
Eens. Deze samenwerking wordt volledig afgebrand door een aantal youtubers uit de horlogehoek.
Weer plastieksoep. Zou net als rietjes mogen verboden worden.
Voor ongeveer dezelfde prijs heb je met wat rondsnuffelen een quartz Grand Seiko met een fenomenaal binnenwerk. Ik weet niet zeker wat hier gebruikt wordt maar het nogal basic Ronda binnenwerk dat Tag nogal graag in de huidige Formula 1 lijn gooit steekt daartegen toch wat schraal af…
Ach, schei toch uit! Ik ga al een tijdje mee en er heerst op HF, van oorsprong al, een tendens om alles wat TAG Heuer doet extreem kritisch te beoordelen (lees af te fikken) en alles wat merken als Rolex of Omega doen geweldig te vinden. De laatste jaren was dit, met de aanwas van nieuwe leden die TAG Heuer wél konden waarderen, even iets minder. Maar een bash-topic als dit is weer helemaal HF oude stijl.
Bij Breitling koop je een kunststof quartz horloge voor 3,5K. Deze Formula 1 reissue kost de helft van het eerstvolgende TAG Heuer horloge in de catalogus. Ook in verhouding is dit horloge even duur als in de '80s en '90s, t.o.v. de 1500- en 2000-lijnen van destijds. En ik voorspel je: TAG Heuer gaat deze horloges lachend kwijtraken voor deze prijs. Dus wie heeft er dan gelijk?
Als je het niks vind, koop je het lekker niet en als je extreme value for money wil, koop dan lekker een Casiootje!
Daar twijfel ik niet aan. Los daarvan vind ik het jammer dat ze dermate weinig aandacht besteden aan de gebruikte binnenwerken dat ze op de website weggezet worden als “quartz”. Ja, dat had ik al door… Een trend die ik trouwens bij alle betrokken merken ten zeerste betreur, zeker niet alleen bij Tag Heuer. Maar de gemiddelde quartz Certina heeft het technisch gewoon een stuk beter voor elkaar voor een fractie van de prijs en dat vind ik jammer. Horloges kopen gaat uiteraard niet enkel om de techniek maar de meerprijs van een beter binnenwerk is voor een groot merk dermate beperkt dat ik me toch altijd bekocht zou voelen om afgescheept te worden met een Ronda Normtech…
Daar kun je mij niet van betichten.
is een merk dat heel goede waar voor geld biedt. Meerdere van gehad. Nu nog één vintage Certina in de horlogekist. Prima merk, inderdaad. Maar in de 30 jaar dat ik nu TAG Heuer horloges draag kan ik alleen maar concluderen dat de kwaliteit gewoon dik in orde is. Het gaat niet stuk en blijft er, bij normaal gebruik, gewoon netjes uitzien. Daarnaast spreekt het design van veel modellen me aan en heeft een merk een mooie historie. Dat vind ik belangrijke indicatoren voor kwaliteit.
Kan. Ik ken je niet. Maar je comment hierboven was niet heel constructief of inhoudelijk, for that matter.
Net als deze TH release helaas.
Een Monaco vind ik prachtig. Deze plastic dingen vind ik spuuglelijk. Heeft niets met het merk te maken.
Door de toevoeging van Tony Traina en de blijvende aanwezigheid van James Stacey zijn bepaalde stukken en video’s nog de moeite waard, verder niet echt.
Dit heeft niks met tag heuer te maken. Het is Kith heuer. Zelfde troep als moonswatches.