Kith Heuer. Waheddegenou gedaan?

Dit had zo gaaf kunnen zijn. Had ze gewoon weer onder de naam Tag Heuer uitgebracht.

Idiote prijzen ook…

12 likes

Dat vat je goed samen. En dat dan uiteraard ook weer voor veel te veel

3 likes

1500 Dollar voor een Tag Heuer Hommage van een van de slechtste series van het merk. Man man man triest zeg…

7 likes

Hier wordt geschreven dat ze natuurlijk al aangeboden worden voor flipperprijzen:

1 like

Ik vind ze wel tof, moet ik zeggen. De Formula 1 serie was toch best wel een beetje een klassieke Tag. Past ook wel in het straatje van moderne heruitgaven.
Kith er op vind ik dan ook wel weer stoer, eigenlijk vanuit zowel Kith als Tag :man_shrugging:

2 likes

Zucht…

In het TAG Heuertopic is wordt al uitvoerig gediscusieerd over deze release. Maar goed, zal het hier dan nog maar 'ns herhalen.

1 like

Vind het idee wel leuk. Vind de prijs wel een beetje absurd. Zag zojuist het volgende op r/watchexchange voorbij komen:

139 dollar is toch wel een iets schappelijkere prijs. Deze is ook niet perfect, maar het prijsverschil is toch wel heeeel groot.

3 likes

Het zal wel aan mij liggen. Ik vind ze kermisachtig. En dan voor die prijzen. :neutral_face:

4 likes

Prijs klopt idd voor geen centimeter. Lelijk ding ook nog eens. :man_shrugging::see_no_evil:

2 likes

Zucht 2…

En dit dan ook nog maar een keer…

6 likes

Leuk, maar inderdaad het zoveelste plastic horloge van een groot merk icm nu eens niet Swatch voor (veel) te veel geld…

2 likes

Factor 3-4x te veel inderdaad

Ik heb deze modellen van Tag Heuer altijd een soort van leuk gevonden op een gimmicky manier.

Maar dan wel bij een ander aan de pols.

Leuk jeugdsentiment voor mensen in mijn leeftijdcategorie.

Jammer dat er wel misbruik van gemaakt wordt.

Want die prijzen zijn gewoon stand up comedy…

699eu voor de kunststof modellen en 899eu voor staal is al aan de ruige kant imho.

1500 is imho ondenkbaar.

1 like

Koop dan het origineel.

And before you go comparing this to MoonSwatch, just know that the new F1 models are a more premium offering, coming in at $1,500 apiece, and represent a real focus on the past for a brand that has seen a real yearning for it from the collecting community.

Oh nee dan wil ik er wel meteen één! Het is een premium offering!

4 likes

Je kan zeggen wat je wil, maar de prijs is zeker meer premium :wink:

1 like

Die zijn ergens nog wel leuk maar dat komt ook door de factor nostalgie.
Een kleurig model van die tijd zou leuk zijn als zomerse beater.

1 like

Ik denk dat ik ze beide niet ga aanschaffen. Maar mijn voorkeur zou wel de moderne heruitgave zijn :man_shrugging:

Als we geen op oudere beruste moderne uitgaves mogen kopen zal HF wel wat uitdunnen, denk ik :joy:

2 likes

Net dat ik dacht dat Tag Heuer weer goed bezig was, krijg je dit …

Verpesten ze het hiermee

3 likes

Nou ja, kennelijk niet. Ze staan op C24 al voor een veelvoud en ik voorspel je dat ze héél snel uitverkocht zijn.

Ik denk dat de prijs voor deze horloges, in de huidige markt, reëel is.

Ik vind 8K voor een Speedy ook ondenkbaar. Maar ja, ze worden er toch voor verkocht.

2 likes

Tsja , ik moet zeggen : Kith is echt een gigantisch tof merk. Heel gave collecties. Dat ze samen gaan met tag heuer snap ik ook wel. En ook met deze serie.

De prijzen zitten zo hoog omdat het merk Kith erg duur is en daardoor wat meer exclusiever willen zijn. Je kunt dit niet vergelijken met de moonswatch eerder de Timex x Raised by Wolves :

image

En de Seiko X Rowing blazers

Ik kan er nog wel een paar opnoemen. Maar als je dan een mode merk met een bekend horloge merk pakt en dan de prijs opschroeft dan verkopen ze sws. Niet alleen aan de horloge verzamelaars en flipperaars maar ook de fans van het kleding merk.

Dit kun je eigenlijk niet vergelijken met de moonswatch en de blancpain Swatch bende. Die eigenlijk een ander doel hebben.

Ik denk dat Tag Heuer dit zelf heeft aangekaart bij Kith om te kijken of ze zin hadden. TAG hoopt hiermee bekender te worden in de kleding scène en niet zozeer bij de huidige horloge markt. Wat ze willen (denk ik ) is dat mensen die Kith kopen nu vaak een Rolex etc op hun shortlist hebben staan. Tag wil gewoon dat die klant dan denkt hey maar tag is ook een vet merk met history.

Dus we gaan het zien! Ik ben benieuwd. Oh en P.s. moonswatch is troep.

5 likes