(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Als je zoekt op het net op de originele exemplaren dan vind je ze wel voor die prijs. :sunglasses:

1 like

Ik vind het nostalgische knipoogje wel leuk, maar het moet echt je smaak zijn. En om er nou 1500 voor neer te leggen…

2 likes

Wat jammer dit, voor 1/4 van de prijs hadden ze een leuke zomerknaller, maar dit snap ik echt niet…

@Ron63 mocht er ooit wat van in de verkoop gaan houd ik me graag aanbevolen :grimacing:

2 likes


Mooi hé !

10 likes

Ze zijn eigenlijk allemaal te koop.
Ik zal proberen vandaag een foto te maken welke ik hier heb liggen.

ps: PM gestuurd

1 like

YARN | Yeah, okay. | The Office (2005) - S09E06 The Boat | Video gifs by  quotes | 0a51538b | 紗

Goed idee! En dan kunnen ze misschien gelijk de Glassbox Carrera en de Aquaracer 200 ook voor 25% aanbieden! Koop ik ze gelijk allebei in één keer! Oh en doe er dan gelijk nog even een Rolex bij voor 2.000 eurietjes! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Waarom zouden ze dat doen? :thinking: We hebben het hier over een horloge van een ‘premium’ merk, met volwaardige specs, dat de helft kost van het daarna meest betaalbare horloge van dit merk. Ik snap echt die gedachtengang niet. Dit zijn geen speelgoedhorloges. Ik zou gewoon lekker eens voor een MoonSwatch gaan kijken!:person_shrugging:

1 like

…zucht

10 likes

Op de Tag Heuer website krijg je een pop-up over dat je de onderstaande Travel Pouch kado krijgt bij een aankoop via de webshop:

Weet iemand of je deze ook op een manier los kunt verkrijgen? Zou zo’n ding goed kunnen gebruiken voor op reis.

2 likes

Whats up, zielepoot?

3 likes

Shots fired! :joy:

Erg leuk hebbedingetje!

Pretenders in de speler, Carrera om de pols, bijna weekend. #helemaalhappy!:smiling_face:

16 likes

Prachtig Ed :+1:t2:

1 like

Schitterend!

1 like

Ja, absoluut… maar ik struin al twee dagen het internet af op zoek naar een manier om hem te bemachtigen zonder gelijk een nieuwe Tag aan te hoeven schaffen. Nog geen resultaat. :sweat_smile:

Thanks, mannen! :blush:

Benieuwd of het lukt. Succes! :muscle:

Cross post…

25 likes

Wil je wat vaker foto’s posten van dit prachtige ding?!:clap:t4:

2 likes

Long time ago…

Mijn eerste echte horloge die ik 1993 heb gekocht. Altijd met aandacht gedragen. Heeft een klein beurtje gekregen en kreeg vandaag een berichtje dat ik hem kan ophalen :grinning:

13 likes