Klaar voor een polsloos tijdperk?

Zag vandaag iemand schrijven: “ik hou niet zo van wrist-shots”. Nou, ik dus ook niet, maar soms is het wel makkelijk zo even vlug. Maar als je bereid bent om de klok even af te doen, en (liefst) wat moeite te doen om er een leuke plaat van te maken (kijk eens naar @FRANS3 ), zet hem dan (ook) hier (die plaat bedoel ik). Maar dus absoluut geen polsjes (of welk ander lichaamsdeel dan ook, rakkers!). Ik geef er één als voorbeeld. Of je hem mooi vindt laat ik aan jou.
En mocht dit topic al eens zijn uitgevonden, dan mijn oprechte verontschuldigingen, en was het even leuk.

29 likes

15 likes

klaar voor een polsloos tijdperk?

72 likes

tja, dan deze. Ik vind hem wat hard. Anderzijds wel weer correct op de titel. Ik laat hem staan, maar zie liever wat anders.

4 likes

Het zijn toch polshorloges?
Mis ik iets?

3 likes

20 likes

Blijkbaar. Lees mijn voorstel nog even (…“welk ander lichaamsdeel…”).

10 likes

“Grap” van het jaar… beetje smakeloos! Hadden ze hem niet iets kunnen geven waar hij wat aan heeft??

Is het zelfde als iemand in een rolstoel een fiets geven…

6 likes




45 likes

Kijk, dat bedoel ik! Prachtplaten die zonder meer ieder een waardering apart bieden. Laat het een stimulans zijn voor ons allemaal. Met je telefooncamera in de tele stand kun je al een hoop bereiken. Veel leuker toch, een goede/mooie compositie?

2 likes


8 likes





41 likes

Ha, je eigen herkenbare stijl! Leuk steeds weer.

15 likes





39 likes




Mooi zonder pols " vlees " :sweat_smile:

17 likes





29 likes

5 likes

De suggestie dat mensen die een foto maken van een horloge in ‘zijn natuurlijke habitat’ (lees: om de pols) geen “moeite doen” is natuurlijk niet terecht. De ene foto is de andere ook niet, maar goed alle soorten plaatjes zijn leuk … :sunglasses:

Deze vorige week even snel gemaakt en elders al geplaatst! Leuk hè?

Later vandaag volgt er weer zoiets:

… gewoon een foto met het horloge om de pols, zoals het heurt. :wink:

12 likes