Klaar voor een polsloos tijdperk?

6 likes

5 likes

3 likes

1 like

2 likes

1 like

1 like

4 likes

Mooie plaat!

1 like

De aversie bevreemd me, tenzij er natuurlijk vooral een afkeer bestaat van het lichaamsdeel. Mij moet van het hart dat van alle manieren om horloges te fotograferen ik de wrist shot, vanuit de positie van een derde of POV, als een van de meest behulpzame ervaar. Van Heek veel horloges is van de pols af een flatterend beeld te maken, maar wat ik graag wil weten uit zoveel mogelijk hoeken en zoveel mogelijk polsen (met maat aangegeven): hoe draagt en presenteert het horloge zich. Immers, wat mij betreft liggen mijn horloges of om de pols of in de doos. Ik loop nooit een horloge tegen het lijf hangend in een boom, of leunend tegen een boekenstapel, of zonnend aan de zeezijde, hoe sfeervol dat soort plaatjes ook moge zijn.

1 like

3 likes

De laatste aanwinst dan hier ook maar even.

6 likes

Ga je deze wel een poosje houden Dan? Super gaaf. :wink:

1 like

De 14060 was altijd al mijn tot nu toe onbereikbare grail echter nu zijn de prijzen gunstig en kon ik deze met een mooie deal kopen.
Dit model vindt ik mooier dan de nieuwe Sub die is mij net teveel bling en te lomp geworden met zijn brede lugs. Maar je weet natuurlijk nooit wat de toekomst ons brengt op financieel gebied ook niet.
Dan is een horloge maar een luxe object wat er dan als eerste uit zou gaan.

2 likes

2 likes

2 likes

2 likes

1 like

4 likes