Klaassen

Klaassen was geïnteresseerd in één van mijn horloges. Razensnel is er een deal gesloten en ook de afhandeling ging zeer snel. Een aanrader om mee te handelen!

Snel en vriendelijk zeker een aanrader.

Veel plezier met de seiko

Prettige en snelle communicatie (tu)

Snelle betaling en goede communicatie!

Niet de eerste keer dat ik zaken doe met Elmer. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Hij heeft snel het geld overgeboekt. Prima communicatie.

Uiterst geduldige kerel.

Aanrader!!

Onlangs een Seiko aan Elmer (forumnaam Klaassen) verkocht. Zeer prettige communicatie. Na korte tijd was de deal een feit. Kortom, niets dan lof, een echte aanrader :+1:

Seiko verkocht aan @Klaassen.
Goede en snelle communicatie.

Dank en geniet van je nieuwe Seiko!

Vandaag mooie Seiko gekocht van Elmer @Klaassen Horloge in super mooie staat, snel en goed contact. Hij heeft de band ook nog keurig op maat grmaakt. Ben er superblij mee. Elmer bedankt. Aanbevolen!

1 like

Seiko Sarb072 overkomen van @Klaassen. Vriendelijk, correct en snel verzonden. Aanrader! Merci Elmer.

Net een vette Steeldive Willard verkocht aan Elmer aka @Klaassen. Vriendelijke, snelle en efficiënte communicatie en nòg snellere deal en betaling.

Absoluut een aanrader om zaken mee te doen!

Mijn Seiko chrono aan @Klaassen (Elmer) verkocht. Vriendelijk contact en vlotte betaling. Fijn zaken mee gedaan en zeker aanbevolen! Elmer, bedankt! :+1:

Horloge verkocht aan @Klaassen . Alles ging heel vlot en soepel. Top!

Citizen aan @klaassen verkocht. Prima koper!:+1:
Veel plezier ervan Elmer

Horloge verkocht aan Elmer @klaassen. Prima communicatie en de deal was snel gemaakt. Top! :smiley:

Horloge verkocht aan @Klaassen. Fijne communicatie en supersnel betaald. Aanrader!

@Klaassen heeft onlangs een horloge van mij overgenomen en dat kan ik van harte aanbevelen. Snelle betaling, vlotte communicatie. Nogmaals dank!