Klacht over Hugo Boss Horloge

Nóg een keer kijken dan :wink:

En anders weet ik nog wel een goede opticien :slight_smile:

Misschien een beetje kritisch en ‘zwartkijker’ achtig… maar:

Stel, in een niet waarschijnlijk maar wel heel goed mogelijk, scenario dat mevrouw met de kroon uitgetrokken is gaan zwemmen. Ze zal immers niet de eerste zijn… Hoe makkelijk is ‘de kracht van Social media’ dan om een nieuwe te verkrijgen.

Uiteraard laat de klantenservice van HB wel te wensen over dan.

1 like

Ik snap niet wat hier zo grappig aan is. Dit hoort gewoon niet te gebeuren.

Als ik me ooit laatdunkend uitlaat over een Hugo Boss horloge, dan is dat niet omdat het toevallig van een modemerk is maar omdat ik het lelijk en/of te duur vind. Hier vind ik dat overigens beide het geval.

1 like

@ingedepinge kom er maar in!

You made my day!!!:grinning:

Denigrerend of niet, het is feitelijk een plakmerk, OEM of rebadge: de horloges worden door Movado gemaakt en vervolgens plakt Boss het merkje er op. Uit dezelfde fabriek rollen Hilfiger, Juicy Couture en Lacoste horloges.

Met Movado is op zich weinig mis, maar het woord plakmerk is de facto op z’n plaats. Sorry.

Overigens geef ik iedere keer een klein beetje over in m’n mond, als ik de worden “Juicy” en “couture” naast elkaar zet. Hebben jullie dat nu ook? :grin: :grin:

2 likes

Hee, meneer hier is afgelopen week met een één jaar oude Seiko SRP639K1 gaan zwemmen die ook vol liep. En meneer heeft er de schurft aan dat bij voorbaat incompetentie of nalatigheid wordt gesuggereerd.

Mevrouw heeft gewoon een klacht over een horloge. Laten we er voor het gemak van uitgaan dat materiaalfouten voor kunnen komen. Overigens zou mevrouw het horloge naar de wederverkoper terug moeten brengen, of zaken via een dealer moeten doen. :grinning:

Ik suggereerde niets. Vandaar het ’ niet waarschijnlijk maar wel goed mogelijk’ gedeelte. Bovendien, omdat ‘meneer er schurft aan heeft’ zou voor mij niet bepaald een reden zijn het voor me te houden.

Ik wil mevrouw niet in die hoek plaatsen, ik geef deze discussie een andere invalshoek omdat dat in de voorgaande 60+ berichten niet gedaan is…

Fijne dag!:grin:

Ik heb in mijn jaren in klantenservice altijd de neiging gehad de klant serieus te nemen totdat door onderzoek hard te bewijzen was dat de klant dingen had gedaan die die notie onterecht maakten.

Daar krijg je tevreden klanten van.

2 likes

Ik begrijp het verhaal. Waar je tevreden klanten van krijgt is overigens een andere discussie. Ik gaf ook aan dat de klantenservice van HB te wensen overliet.

Volgens mij was het die periode plus 40 graden in Spanje. Als je dan het water inspringt en het temperatuur verschil is te groot kan er condens in het horloge ontstaan.

Dat is wat de juwelier mij vertelden toen ik mijn horloge kocht

Maarrrrr het is wel Classy and Crazy :joy::joy::joy:

1 like

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

1 like

Weet iemand of Esprit ook vd Movado fabriek komt of zoiets…?
Heb deze 15-20 jaar geleden gekocht en weinig gedragen(nog goede conditie)…pas een nieuw batterijtje erin en loopt als een zonnetje…en die stalen band is echt van zware kwaliteit en ook een aparte sluiting(gaat in twee keer vouwen open)

Staat trouwens alleen ‘water resistant’ op de caseback🙃

Mooi. Net als deze standaard ‘prijs per kg’.

1 like

Ik zwem met geen van mijn vintage horloges, zelfs niet met de duikers.
Juist om reden dat ze vintage zijn; geen idee over de kwaliteit van de waterdichtheid dus.
Maar ook omdat het grootste gedeelte van mijn collectie géén duiker is. Ik wil niet gewend raken aan een horloge aan mijn pols tijdens douchen of zwemmen, beter altijd voorzichtig blijven met nattigheid. Preventief dus.

Vintage zeker niet nee, dat is zonde. Maar ook zwemmen met een (moderne) chronograaf zou ik niet doen, lijkt me zo kwetsbaar met die pushers. Alleen de Amphibia, SKX en G-shock gaan mee het water in.