Klacht over Hugo Boss Horloge

Zag dit net voorbij komen op Facebook.

Zou deze mevrouw lid zijn van ons Forum…?

2 likes

Ze moet ook niet zo diep zwemmen met dat ding.

2 likes

€450 (!) voor een Hugo Boss horloge???

4 likes

:joy:

Voor dat geld heb je de 007 en 009 maar goed…

2 likes

Waarom neemt ze contact op met de fabrikant?
Ze moet bij de verkoper zijn.

De oplossing staat bij mij gewoon onderaan de pagina

Gewoon een fatsoenlijke Seiko kopen

3 likes

Volgens mij hebben we twee actief postende dames op het forum, en dat is het wel zo’n beetje. Beiden zijn ze het plakmerk-stadium al ver voorbij.

1 like

Ik lees dat hier nogal minachtend word gedaan over een horloge van Hugo Boss.

Ik zelf heb een chronograaf van Hugo Boss, durf daar ook voor uit te komen en die kostte toch een klein vermogen en hij is nu nog zijn geld waard.

Oja, het is ook nog een quartz…

Om Hugo Boss plakmerk te noemen gaat mij echt te ver. Zie het vaker hier helaas.

3 likes

Kunt u een foto plaatsen?

1 like

Plakmerk is idd denigrerend. In mijn kringen geven we de voorkeur aan de term “Badge-engineering”

16 likes

Kom je dat veel tegen in die ‘grote maten’?

Neen, dat is weer een andere wereld. Grote maten zijn vooral micro brands. Hoe tegenstrijdig kan iets zijn.

3 likes

Want dat staat ergens ?

Klopt. Dat staat ergens…
En net zoals met alles wat te koop is, wat men er voor wil geven.

1 like

:smile::+1:

dat heeft vermoedelijk op facebook gestaan.

1 like

Is facebook dan leidend in deze? Ben al jaren niet actief op facebook.

1 like

Ik weet eerlijk niet helemaal waarom de meeste mensen het hier afkeuren; omdat “Hugo Boss” een modemerk is in plaats van een horloge merk (?)

Hoe dan ook vind ik dat iedereens voorkeur hier gerespecteerd moet worden; OOK als je gek bent op horloges van modemerken!
En dan ook nog eens -om het delict nog erger te maken- opvoeren dat je een QUARTZ horloge hebt…OEI!! :sunglasses: :smile:

Ik heb er ook 2…en denk na over een 3e! :slight_smile:

P.s belangrijkste advies ooit: koop klokjes waar je zelf gelukkig van wordt :stuck_out_tongue:

11 likes