Klant voelt zich nog echt 'koning'. (Ferrie)

Dinsdag mijn Omega Seamaster Chrono Professional mogen terug ontvangen van Ferrie Schweitzer, waarbij een nieuwe bezel is geplaatst en de kast optisch weer terug is gebracht in staat van nieuw.

Snelle respons, verwachtingen 100% ingevuld en gebaar van vertrouwen door Ferrie met betrekking tot het retour sturen van mijn Omega en niet te vergeten het vriendelijk en geduldig te woord staan bij vragen van mijn kant.

Ik voel mij als klant hier nog echt ‘koning’ zou menig horloge organisatie een voorbeeld aan kunnen nemen dit niveau van aftersales service, want menig service center krijgt uit mijn ervaring een dikke onvoldoende.

Genesis

Ik dit verhaal van je kan ik me helemaal vinden. Ferrie behandeld zijn klanten TOP.

Zo mag ik het graag horen!

Krijgen we nog mooie ‘na’ foto’s?

Groeten,

Martin

Ook ik kan dit alleen maar bevestigen.
Mijn Omega Seamaster GMT die ik heb ingeleverd tijdens de Rikketik April 08 (na een prettig gesprek met Ferrie) is door hem onder handen genomen,datum verstelling gerepareerd,kroon vervangen plus kast en band opgemaakt na nog een paar emails over en weer kwam deze als herboren binnen drie weken weer terug :slight_smile:

Mvr groet Aviator

Al mijn huidige en vorige Omega’;s zijn ooit wel een keer bij Ferrie geweest of komen bij hem vandaan. Vakmanschap & gezelligheid gecombineerd!

de meester aan het werk:

Door Ferrie geplaatste zichtbodem in de 321