Gisteren het kleine cadeautje voor mijn pa’s verjaardag binnengekregen. Gekocht bij Gerrit Nanne. Een Seiko-doosje erbij kostte maar €5,-!
Ik had eerder een SNZG35K1 voor hem gekocht, maar hij vond hem te zwaar (ookal zei hij dat niet letterlijk, ik had het al door). Die woog rond de 160 gram. Hij is gewend aan die lichtere horloges, dus met deze komt het zeker goed. Ik vind hem zelf ook heel mooi. 
Ik moet mijn nieuwe aankoop nog binnenkrijgen, waarschijnlijk komt hij morgen of zelfs vandaag nog binnen. (tu)
Nu kan je ook zien naar welke muziek ik luister. 
Mooie wijzerplaat

Mooie sluiting
Leuke klok. Ik heb er ook een in bezit gehad, maar ik vond em te licht.:+
Over je muziekkeuze kan ik ook positief zijn.(tu)
Gr,
Lone Ryder
Mooi horloge!
Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt. Stiekem zou hij mij ook mooi staan denk ik haha.
Tuurlijk mag dat, waarom zou dat niet mogen.
Horloge zelf is €65.-, een mooi Seiko-doosje kost €5.- en de verzendkosten €6,75. 
Hier de link naar de verkoper: http://link.marktplaats.nl/444478270]

Lol, nu ik gewend ben aan mijn horloge had ik niet eens door dat ik die kleine Seiko droeg om mijn pols. :+
Er is wat mij betreft niemand beter dan KISS. (tu) Michael Jackson staat er net onder, maar KISS blijft op nummer één. 
Leuke klok maar één van de slechtste Kiss-platen.
Ik zal hem vandaag weer eens in de cd-speler stoppen
om te horen waarom ie ook al weer zo slecht is. 
Kom op joh, de periode vanaf Lick It Up tot eind jaren '90, toen ze weer de make-up erop hebben gezet, vind ik het beste. Dit album heb ik gehaald voor “Reason To Live”: één van de beste als je het mij vraagt. 
Waarom die periode?
De leidjes zoals, Who Whants To Be Lonely, Rock Hard, Lick It Up, Reason To Live, etc. zijn supergoed. De rest is wel wat minder goed, maar nog steeds zeer goed. 
Discussies over “Kiss” graag in het O.T. gedeelte.
Mooie nette klok, hoop dat deze em wel bevalt.