Klein dus fijn: 36mm pilot van Archimede

Maar wanneer is iets een fliegenier? Althans voor mij is dat nog niet duidelijk…

Oei, is dit sarcasme? Of brokkelt het bastion Drebin, Han, Chris en Ide?

2 likes

Als het geinspireerd is op de pilotenhorloges uit WW2

1 like

Al jaren eigenlijk. Belangrijke mijlpalen waren:

Nu ik er over nadenk, er is me een partij drama op dit forum geweest de afgelopen jaren :joy:

Maar nee hoor, wij zijn nog wel cool met elkaar :metal:t3:

3 likes

Aha, I had no idea

3 likes

Het is geen PRS-29. Geef mij die mar voor minder geld. Of de Stowa…:no_mouth:

1 like

266px-Yul_Brynner_in_The_Ten_Commandments_film_trailer

Ik prijs mijzelf erop dat ik “gematigd OK” ben in alles wat ik doe, dus laat mij maar gewoon lekker mijzelf zijn. :sunglasses:

1 like

Hahaha lul niet man. Ik heb één keer al mijn horloges verkocht om te kijken hoe dat was - en ben daarna gewoon dagelijks aanwezig gebleven in allerlei topics - en één keer een poging gedaan met HF pensioen te gaan omdat ik er te veel tijd aan kwijt was. De afgelopen drie weken ben ik weer wat actiever maar daarvoor heb ik driekwart jaar niet veel uitgespookt hier. :wink:

Kortom:

afbeelding

1 like

Jij krijgt van mij het katje Ide.

3 likes

Nou, nou, niet zo hard zijn voor jezelf!

1 like

€820 inmiddels!! Ik kan me echt herinneren dat ik €660 heb gezien begin van dit jaar.

1 like

Ho ho, Seagull Fiffer voelt zich beledigt :wink:

Das ook een 36mm pilotenhorloge hoor!

:upside_down_face:

38mm

Ik vind 36 een lekker formaat maar niet voor zo’n flieger.

Net zo iets als een vouwfiets met van die kleine wieltjes.
Okay, je komt op je bestemming maar… :laughing:

Die PRS is geen flieger en die stowa is mooi ja. Daar heb ik ook nog steeds een oogje op.

Nja, het is een RAF pilot. :rofl:

1 like

:joy: ik maar denken dat het een fieldwatch is

1 like

36mm is te klein voor een flieger. Ik heb één horloge in mijn verzameling groter dan 40mm,en dat is onderstaande flieger. 44mm in diameter en een lug-to-lug gelijk aan de breedte van mijn pols. Perfect voor een flieger. :sunglasses:

2 likes

Is het ook, deze zijn origineel gewoon geleverd aan de grondtroepen. Er is maar een variant geleverd aan de RAF. Lijkt me dus niet direct een pilotenhorloge, zeker niet gezien de diameter van 35mm.

@RLC rennen!