Deze ook al online gezien inderdaad, maar ik denk niet dat ik dat ervoor over heb. Ik draag iedere dag de Explorer 124273 en vind het zonde om 450-500 euro in de kast te leggen voor de rest van het jaar.
Draagt prima. Heb zelf kinderpolsen, maar draagt comfortabel. L2L is niet heel veel groter
Zal eens opzoeken wat die L2L is.
Precista PRS 18Q, die is 39mm en een blijvertje voor je collectie. Wel een quartz.
Ga je hier nooit zwemmen, sporten of iets anders waar een leuke beater voor nodig hebt?
Kan me echt slecht voorstellen dat je die geelgouden rolexor explorer overal draagt. Als het wel zo is, respect!
Voor 250 wil ik die ook wel
Haha ik ook. Zei toch, budget wat oprekken.
Staat er al een tijd. Misschien werkt lowballen wel, of je mag nooit meer wat van hem kopen
Gewoon een Swatch van 65 tot … euro.
Ik heb indertijd gezwommen, scuba gedoken, gefietst en geklommen gedurende jaren met een gewone klassieke Swatch, wel de lederen band gewisseld na tijdje. Ging prima.
Vostok amphibia?
FORTIS plastic in alle kleur, als je nog kan kopen
Deze niet iets? 250, 38mm
Serieus een mooie kleur voor de zomer. De foto met de tropic laat dit wel goed zijn.
Mooi ding, maar liever iets meer kleur
Wel mooi ja, kast doet me denken aan die medium Squale’s, maar KLEUR!
Ik ga verder zoeken! Heb er wel zin in haha
Ja ik vind het ook een leuke zoektocht
Maar op HF kun je helaas moeilijk filteren, steeds aanklikken voor foto’s want ik ken niet alle Seiko coderingen etc…
Dacht ik ook al aan met een kekke gele plaat ofzo, maar waar koop je die dingen
Heb ik al, maar liever geen plastic kast, liever iets wat veelzijdiger is evt. Swatch heb ik ook al, switch it up
Dan gaat hij tot nu toe gewoon af. Sport is hockey en dus verboden iets om te hebben, al is dat met die klappen ook niet echt aan te raden. Zwemmen doe ik wel eens maar dan gaat hij gewoon af.
Voor de rest is de 124273 een daily. Studie, werk, enorm veel drinken op het terras () en de rest van de zooi.
Online misschien haha