Klein maar bevredigend klusje 🤗

Dus ik zocht een zwart suède bandje vanwege het matte/ruwe effect.

Oproep in t blauw gezet.

Maar ineens popte een ideetje op, ik had nog een zwart hoogglans bandje liggen. En een bus thinner staan :grimacing: Tien minuten later had ik t gewenste effect, klein klusje, groot plezier! :yum:

42 likes

Nice.

1 like

Mss beter in techniek en review plaatsen? Het paarse.

2 likes

8 likes

Mijn beste,

Goed gedaan, mooi resultaat.:+1:
Máár,
geeft Thinner geen geur af?

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Best strak :+1:

1 like

Leuk gedaan!

1 like

Slim bedacht. :+1:

1 like

Na een paar uur verdwenen :wink:

2 likes

Ik verwacht wel een jeukende en enorme irritatie binnenkort aan je pols. :grimacing:

1 like

Heb je wel de veiligheidsvoorschriften gelezen van de thinner label?

Thinner werd in het verleden veelvuldig gebruikt in verschillende branches als ontvettend reinigingsmiddel en om verf te verdunnen. Sinds 2000 is het gebruik van thinner verboden in afgesloten werkomgevingen. Voldoende ventilatie is namelijk cruciaal om het creëren van giftige mengsels te voorkomen. Naast het feit dat thinner uitermate giftig is,

3 likes

Neuh, thinner is enorm vluchtig, verdwijnt compleet :wink: Bovendien alleen de buitenkant behandeld :sunglasses:
Maar dank voor je bezorgdheid Jesus :hugs:

3 likes

Nee, want toen ik de dop eraf had sprongen de tranen in m’n ogen :joy:

1 like

Even verplaatst naar techniek

3 likes

Heel handig! :+1:t3:

@Pieterswatch @Serge2:

Ik snap jullie, maar heb dit expres in t algemene deel (wordt meer gelezen) geplaatst omdat dit m.i veel meer een ‘oja, dit kan ik ook wel eens proberen’ item is dan een echt technisch verhaal :wink: @Jur? :grimacing:

3 likes

Dan zet je 'm toch weer terug, het is jouw topic.

1 like

Laat ik aan Jur over, ervaringen uit t verleden bieden garantie voor de toekomst :joy:

Nog een aanvulling mbt de werkwijze: beetje thinner op een microvezel doekje en goed wrijven tot het gewenste resultaat is bereikt. Let op! : wees heel voorzichtig met thinner op de keepers, die zijn gelijmd en lijm lost op door thinner! :point_left:t2:
Na behandeling even inspuiten met leder spray, voorkomt vlekken en vuil, blijft mooi mat.

1 like

3 likes