Klein prijsje staatsloterij eindejaars- trekking

Gaat kiezen worden tussen deze twee waarschijnlijk, PAM610 of de PAM560:

1 like

6 likes

Of de pimpfactor van je 8k horloge ge-upgraded naar 30k.
Als je het toch niet ziet aan de pols. :sweat_smile:

Een speedmaster 2998.

Verkoop ik eerst mā€™n ed white en dan kom ik er welā€¦

Die Polerouter in de verkoop-hoek; ben ik al tevreden. En verder - nog wat huishoudelijk spul in de meubilair-hoek, en vooral een paar stevige vakanties. :sunglasses:

Deze.
Een collega van mij heeft deze.
Ook in het echt waanzinnig mooi.
Ben ook heel blij met mijn zwarte Omega smpc hoor. :smiley:

Mika

ā€¦, 4, 5, 0, 7?

1 like

Tja, ik snap zoā€™n ontwerp ook nooit.

Hey, werk eens even door aub aan mijn Periscope :wink:

werk aan de Periscopes gaat vandaag wat lastigā€¦ 31 -12ā€¦ dat betekent Carbid Schieten in Bakhuzā€™nā€¦ en hier schieten ze ook wel met Melkbussenā€¦ maar vooral met OlieTanksā€¦ 1500 Liter Unitsā€¦ 'k ben even gaan kijken vanmorgenā€¦ maar als zoā€™n ding afgaatā€¦ ik stond op 20 meter afstandā€¦ alsof je een trap in je smoel krijgtā€¦

ze staan in het industrieterreinā€¦ zoā€™n 450 meter van mijn huisā€¦ maar als zoā€™n tank ā€œploftā€ā€¦ dan staat hier alles te schuddenā€¦ niet handig als ik net een uurwerkje op de werkbank hebā€¦ :slight_smile:

2 likes

Haha, enjoy!

Mijn 1e ingeving is een PO, maar de badkamer, de keuken en de douche mogen ook wel opgeknapt worden. Het zal geen duur horloge worden, vrees ikā€¦ :dizzy_face:

Een Longines 13ZN chronograaf.

Deze dan maar :wink: Heb ik toch nog een beetje dat miljonairs gevoel :sunglasses:

1 like

Lilluk ding

Omega Globemaster.

2 likes

Like your style! :+1::smiling_imp:

Vintage AP RO vind ik super! Leuk alternatief is de vintage IWC Ingenieur van Genta.

Een IWC ingenieur 666 is ook best cool! :+1:

Groet, Glenn

Zou hem voor mij ook worden. Ik schaam we werkelijk nergens voor :smile:

1 like

Deze zou het voor mij worden:

1 like

Voor mij alleen met zwarte wijzerplaat.