Klein prijsje staatsloterij eindejaars- trekking

Ik zou dan eens iets “anders” nemen zoals die Piaget is erg fraai (lag/ligt bij Eugene van Baal voor €8-9k) meest sexy klomp(je) goud voor mij…

De Glashutte PanomaticLunar vind ik gewoon supermooi en apart…(7-8k)

Ik vind hem helemaal zo fout nog niet. Ik heb de cheap knock-off van Invicta en ik vind m aardig goed staan :sunglasses: Maar van de andere kant, er is ook nog nooit iemand geweest die me er mee gecomplimenteerd heeft :stuck_out_tongue:

1 like

2 likes

Bij een klein :trophy: prijsje, zeg 20k, dan ga ik voor deze

3 likes

Mijn vrouw wou een paar nieuwe schoentjes. :grin:

Geloof me: we zijn in de minderheid :joy:

Een Lange & Sohne.

Rolex gmt master II 116710 BLNR

Voor me zou dit zijn zonder twijfel

2 likes

Klote! Ik ga maar mijn Mini Cooper verkopen om mijn grail te bemachtigen

1 like

Ik heb op alle loten 0 euro. :frowning:

Top…
Ik E25 op een straatje :confused:…weer een jaar werken.

Zo te zien moet ik eerst mijn eigen auto verkopen voor mijn grail. Of zal ik die van mijn vrouw verkopen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

30,-…
Fuuuuu

Heb je ook een foto waarin deze schoenen gevuld zijn??? Met vrouw/vriendin :innocent:

Hele avond gewerkt met de trouwe Seiko Monster om de pols. Lig net in bed en dan zie ik dat ik 0 euro heb gewonnen. Pfffff.

Helaas geen Rolex en een mooie Alfa Romeo voor mij :frowning:

:stuck_out_tongue:

Dank je wel voor deze vrijwillige donatie aan de staatskas allemaal, het wordt erg gewaardeerd :thumbsup:

3 likes

Gelukkig draag ik daarbij bij aan mijn eigen salaris, dat verzacht de pijn een beetje…

Wat een vreemde redenering. Je draagt een klok voor jezelf imo en de wetenschap dat het witgoud is kan reden genoeg zijn. Daarbij kan je het wel zien.

Met jouw stelling kan je net zo goed een klasse A replica kopen, een ander ziet het toch niet…:confused:

Vind ik niet…ik zou ook niet blij zijn nl.
Lang gespaard voor je grail komt er vlak na aanschaf een identieke klok uit maar dan 3x goedkoper.