Gast…
Je kreeg serieuze reacties.
Er is een Rolex kroon gegraveerd in het saffier… Dat is wat je ziet.
En ja, dat is bij alle 114060’s. Of ga je me nu vertellen dat je niet weet wat een 114060 is?
Gast…
Je kreeg serieuze reacties.
Er is een Rolex kroon gegraveerd in het saffier… Dat is wat je ziet.
En ja, dat is bij alle 114060’s. Of ga je me nu vertellen dat je niet weet wat een 114060 is?
Gefeliciteerd met je aankoop, het is een dijk van een horloge!
Veel plezier ervan:+1:
Dit is weer een perfect voorbeeld van iemand die een Rolex draagt, omdat het een Rolex is . (Niet dat daar iets mis mee is…
)
Inderdaad tof horloge! Ik wacht namelijk nog op de mijne… maar als HF lid is dit toch wel een beetje strange topic!
De verwachting / aanname mag toch wel zijn dat men zich verdiept…
Eh verdiept waarin???
Ik denk dat je alles zou moeten lezen met een knipoog. Het was een beetje 'n onbenulligheidje van je maar niemand die het vervelend bedoelt hoor.
Ik denk dat de oorsprong van de spot is dat je een paar ruggen stuksmijt op een horloge waar je niet alles van af weet
Horloge’s en shit jonguh
‘‘Liefhebbers’’ doen dit wel inderdaad
Echt? Die zou ik niet willen hebben…
Verkopen en op zoek naar eentje zonder fabrieksfouten!
Voor zo’n duur merk, dat dit door de QC komt?
Zal ik hem van je over nemen voor 5000 euro?En dan doe ik je een plezier hé! Ben je er van af en moet je niet dagelijks naar die imperfectie zitten kijken.
Ik ben echt wel een liefhebber.
Kinderachtige reacties bedoel je?!
Tot op welk niveau? Als een liefhebber een mooi horloge koopt wat hij zich kan veroorloven, zich aanmeldt op een horloge forum omdat hij zich nog wat meer in de materie wil verdiepen wellicht, dan zouden we dat als horloge enthousiastelingen alleen maar toe moeten juichen. Waarom iemand belachelijk maken omdat hij zich voor zijn aankoop niet in alle details heeft verdiept?
Een liefhebber van Rolex ja, dat geloof ik gelijk. Daar is verder niks mis mee natuurlijk, een submariner blijft voor veel mensen hier een droom. Gefeliciteerd met je NA in ieder geval!
Schandalig
Waarvan…?
Nou, dit spant de kroon…
Hilarisch, dat verpest wel het horloge, jammer!
Ben ik de enige die echt dacht dat er wellicht een vlek zou zitten?
Nee dat dacht josie ook.