Klein vlekje op mijn submariner

Nope, ik dacht dat die kroon hoger gelaserd zat, in het midden of op 12 u.

Maar ik heb er me ook nooit echt in verdiept en snap de 1/2 van de tijd niet wat ze hier bedoelen met hun codes en afkortingen ivm Rolex.

5 likes

Gelaserd?? :astonished:
Geen handwerk?! :astonished:
Of een medewerker met een laserpistool…? :sunglasses:

Gefeliciteerd met je aanwinst! Mooi horloge! :smiley: En er is al genoeg verteld over het ā€œvlekjeā€ dus dat zal ik dan maar niet meer doen :smile:

Zou je het wel doen als je 6k + stukslaat op een horloge?

Het is inderdaad een mooi en sterk horloge! Daar heeft hij wel een goede koop aan gedaan. Alleen jammer dat hem blijkbaar niets is verteld over die kroon in het glas (net als die Omega logo bij de Omega horloges).

Waarschijnlijk wel.

Maar als ik plots de luxe zou hebben om te kopen wat ik wil en wanneer ik het wil, dan zou ik pas later kijken naar de specs en kopen waar ik begerig van wordt.

Waarschijnlijk zodra ik het vliegtuig uitstap in Tokyo of zo en als het maar een knappe Titanium Grand Seiko is met Spring drive en een mooie dial die me aanstaat.

1 like

Bij Omega zit het logo gecentreerd op het glaasje.

1 like

Inderdaad! Bedankt voor de aanvulling.

En waarom zou dat verteld moeten worden?

2 likes

Wil je serieus dat ik antwoord geef op deze vraag?

Schandalig. Geef je dan zo veel geld uit aan een horloge en dan heb je dat. Ik zou mijn beklag doen bij de AD en ze dit laten oplossen

1 like

Kasper, je ziet zelf ook wel dat het best een gekke comment is, toch?

Je gaat toch bij een autodealer ook niet terug met de melding dat er een merk op de achterklep zit?

ā€œJa maar Drebin, dat had die dealer toch moeten zeggen?ā€

Nee…

7 likes

Waarom een waardeoordeel over iemand die wel 6k+ betaalt voor een horloge wat hij geweldig vindt en zich niet uitputtend heeft verdiept in alle details? Is dat dan geen liefhebber? Of een ongenode

op het forum? Niet iedereen lepelt referentienummers en bijbehorende calibers zo uit het hoofd op. Het zou zo mooi zijn als we wat van elkaar kunnen leren. Maar misschien denk ik er te utopisch over…

4 likes

… de man stelt een serieuze vraag die een hoop Sub eigenaren niet weten.
Dankzij het forum weet hij het nu wel.

5 likes

Moet zeggen dat ik de flauwe reacties ook niet goed kan plaatsen. Heb het zelf ook een keer gelezen nadat ik al het horloge in bezit had.

Daarna natuurlijk in de weer om het ā€˜rot-ding’ scherp op de foto te krijgen. Inmiddels daar niet zoveel problemen meer mee. :wink:

ps. Snap natuurlijk ook dat het vrijdag is. :wink:

14 likes

Kom kom, laten we nu niet doen alsof niets gezegd mag worden. Ik, en vele met mij kennelijk, plaats slechts mijn vraagtekens bij het serieus zijn van dit topic.

Daarmee diskwalificeer ik niemand. Ik vind het slechts bijzonder.

Niet alles is een aanval mensen…

3 likes

Freedom of speech !!

1 like

Helemaal voor, maar dat geldt dan ook voor een kritische noot.

3 likes

Bedankt het is me nu allemaal duidelijk. Zo leren we nog wat van elkaar op het forum.

19 likes

Nou dan is dit een geslaagd topic!

Geniet van je sub, hij is top!

1 like