Kleine Cartier

Ik vraag me af of mensen hier kennis hebben over de kleinere stalen tank modellen met een mechanisch uurwerk. Op hun website zie ik alleen de kleine tank louis van goud met een mechanisch uurwerk. Het mag ook vintage zijn.

1 like

Wat bedoel je precies met kennis? Vraag je of iemand er een te koop heeft?

Eigenlijk allebei. Maar laten we beginnen met een Ref nummer.

Zo zag ik dit horloge. Is dit wat? Ik wil al een tijdje een kleine elegante cartier met mechanisch uurwerk. Hier staat wel vrouw of is dit unisex.

Je bent moeilijk onduidelijk. Wellicht is het handig om als je iets wil van mensen, even de tijd te nemen om dit te formuleren. Dankjewel!

3 likes

Als het onduidelijk is zal het inderdaad aan mij liggen.

Ik ben opzoek naar een klein cartier tank model. Op de website van cartier zelf zie ik deze maar dan alleen met quartz uurwerk of van goud met mechanisch. (en daarmee buiten budget)

Ik zoek dus een klein cartier model met mechanisch uurwerk zonder de prijs van een 18k cartier (alla boven de 6k).

Ik heb er volgens mij net een gevonden en de link gedeeld. Graag advies dus en andere suggesties. (Ref, dealers, zelf in verkoop)

Bedankt!

2 likes

Deze aanbieder koopt alles op marktplaats voor weinig geld en verkoopt het voor de hoofdprijs.

Deze dan? Is wel Italië en privé verkoper. Is zo’n aankoop veilig?

Ik heb geen ervaring met chrono, wel met het mantra ‘buy the seller’, maar de meeste vintage verkopers in NL verkopen niet wat ik wil.

Als je inzoomt, is de dial beschadigd. Zoek je iets met een zwarte plaat? Ik ken een juwelier die enkele modellen heeft, ik kan morgen wel een paar foto’s daar schieten.

Chrono24 doet dat best netjes. Je zult heus iets ontvangen.

Tis een gold plated (dun laagje goud), oud ding.

Je moet op chrono24 met name goed kijken of de conditie is wat je wilt, en eigenlijk service incalculeren.

Klopt de prijs? Klopt het uiterlijk? Zijn er beschadigingen? Zijn er dingen vervangen? Is de kast glad gepolijst etc etc.

1 like

Beste M035

Ik zoek niet per se een zwarte plaat. Wat voor mij belangrijk is, is dat het een klein model is en een mechanisch uurwerk heeft zonder de prijs van een 18k gouden model.

Als je dat zou willen doen top! Maar andere dials dus ook

1 like

Mechanisch uurwerk, bedoeld u een handwinder of automatisch uurwerk?

De Tank Must is er met een handwinder geweest maar alleen in verguld, niet in staal.
Zoek anders naar dit nummer 82810552. Is een klein model wit gouden Tank LC met handwinder uurwerk. Wel bijna 48 jaar geleden uitgebracht.

1 like

Ik ga kijken! In principe maakt handopwinder of automatisch me minder uit.

Wat vinden jullie van deze? Mvg

Nou, ik heb er eentje gekocht hoor… GEWELDIG

3 likes

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge, elegant en klasiek. Nooit meer wegdoen

Zeker nooit meer wegdoen. Het is ook nog eens full set met papieren en doos…