Kleine collectie

Leuke collectie al, ik zou de Tag voorlopig houden en de Tissot en de Hamilton inwisselen voor wat anders.'
Verder niets mis met die horloges hoor! Succes met je eventuele beslissing in deze, want het doet altijd pijn een horloge weg te doen, totdat je weer een ander hebt!!

1 like

Mooie collectie, lekker van genieten!

1 like

Heb nog nooit een nato of rubber band gehad, dus heb er geen ervaring mee. Maar wil in de toekomst zeker een beetje stoeien met verschillende straps.

1 like

Vergeleken met collecties die uit submariners, seamasters, speedmasters e.d. bestaan is het een bescheiden collectie toch? Maar ik vind ze wel mooi hoor, ben er voorlopig tevreden mee. Hoewel het koopvirus altijd blijft hangen.

Mooi collectie!!
Ik zie de foto’s van je uitbreiding wel tegemoet.

1 like

Mooie collectie!

1 like

Mooi collectie hoor niks mis mee. Vergeet niet dat je altijd wat te wensen moet hebben, anders wordt het leven erg saai. Veel draagplezier.

2 likes

Leuke collectie! Vooral doorgaan :wink:

1 like

Niet zo bescheiden.Is gewoon een hele mooie collectie.

1 like

Zoals zovelen hier is ook mijn collectie ten prooi gevallen aan het flipperitus virus. Dus hierbij een foto van mijn collectie zoals die nu is. De tissot en de tag zijn verleden tijd en hebben plaats gemaakt voor een squale en damasko!

De foto’s zijn zoals gewoonlijk niet van top kwaliteit, maar het gaat om het idee. P.s de opbergkist mag ook wel afgestoft worden!

2 likes

Het was al een leuke collectie, maar dit is zeker een upgrade! (Ook wat mijn smaak betreft). Ikzelf zou er wat in de vintage hoek (dressy) en iets met oranje bij zoeken. Dan ben je klaar voor een Explorer I :smile: Maar goed, horloges kun je over discussiëren, collecties is veel lastiger. Maar niet minder interessant om voor jezelf over na te denken.
Oh en één ding: scoor een betere horlogedoos/kist/koffer, gegarandeerd dat je daar dagelijks blij van wordt.

1 like

Ongeveer anderhalf jaar geleden begonnen met een 5 delige collectie die inmiddels is uitgedund naar 3 maar imo ten goede! :relaxed:
De Longines, Squale, Hamilton en Aramar zijn inmiddels exit en daarvoor in de plaats zijn de Magrette en Tudor gekomen!
Kleinere collectie, maar gevarieerder.

2 likes