Kleine collectie

Hallo allemaal,

Voor de liefhebbers heb ik wat foto’ s van mijn bescheiden collectie.
Tissot couturier
Hamilton khaki king
Tag Heuer 200m automatic
Aramar Arctic Marine
Longines Hydroconquest
Heb er nog een paar maar deze zijn mijn beste. Het stelt niet veel voor maar ja het is een begin.

24 likes

Het stelt niet veel voor? Is toch gewoon een hele leuke collectie!

Plannen voor uitbreiding? Whishlist?

2 likes

Ik vind dat een mooi 5-tal, top!

1 like

+1

1 like

Nou, nou, niet zo bescheiden zeg! Ik wilde dat ik ze in mijn verzameling had! 4 Er van zijn enkele malen de prijs van mijn duurste… :grinning:

1 like

Niets mis mee zo te zien

1 like

Niet zo bescheiden !
Je collectie laat zien dat je smaak hebt en stijl.

1 like

Hoe kom je erbij? Keurige collectie met mooie merken!! Daar komt nog eens bij dat JIJ er blij mee moet zijn en je niet al te druk zou moeten maken om wat een ander er van vindt.

Grt. Marco

1 like

Ik vind het ook een mooie collectie met enkele erg mooie klokjes. Duurder wil niet automatisch zeggen altijd mooier. Uiteindelijk gaat het er om dat jij er gelukkig mee bent!

1 like

Bedankt heren voor de steun betuigingen. Ben van plan om in de toekomst een 2e hands superocean te kopen en een squale 1521. Maar ben voorlopig wel blij met wat ik heb. Hoewel ik twijfels heb over de Tag. Een beetje te klein voor mijn pols.

1 like

Is de collectie al lang bij elkaar of ben je een flipperaar :wink:?
Leuke collectie, geniet ervan!
Mvg. Bertjan

1 like

Zodra je trustlevel 3 heb behaald, kun je dan dat horloge te koop zetten.

1 like

Mijn beste,

Een KLEINE collectie, maar wel in hoofdletters.:watch:
Leuk hoor!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Prachtige collectie. Die aramar lijkt me erg mooi.

1 like

Heb de collectie in iets minder als een jaar bij elkaar gekocht. Tot nu heb ik niet geflipperd nee :sunglasses:
Bedankt Bertjan

1 like

Leuke collectie hoor!

1 like

Bedankt, die Aramar is idd mooi, maar de lume is waardeloos. Maar goed was ook maar 249,- he.

Niks om geringschattend over te doen. Tag gewoon houden als beater, inruilwaarde is niet dusdanig dat je daar heel veel anders mee kunt doen.

1 like

Wat noem je klein, hoeveel mm kastgrootte is de Tag?

Btw er zitten heel mooie horloges bij in je kleine verzameling, maar als je nog maar een goed jaar bezig bent is dit niet niks vind ik…

1 like

Ik kan alleen maar zeggen dat je prachtige horloges hebt
En dan heb ik niet teveel gezegd

Gr Pieter

1 like