Kleine Haarlem meeting?

Van de week zat ik in de trein na een dag werken wat op HF te bladeren. De reiziger naast me vroeg ineens of ik op HF zat. Na dit te bevestigen bleek het @tjeerd te zijn en hebben we de hele reis over horloges zitten praten. Hij had een erg aardige vintage Tudor om. Na een paar PM’s willen we met dit topic peilen of er animo is voor een minimeeting op een nader te bepalen locatie in haarlem. Bijvoorbeeld rond kerst.

Zijn er gegadigden?

1 like

Interessant. Woon zelf in Adam. Haarlem is dan zeker te doen. :smiley:

Ik ben voor. Gezellig onderonzen!

Ik ben aanwezig!

Haarlem is prima te doen!

Zijn er suggesties voor een locatie? Heb thuis helaas zeer beperkte ruimte.

Er zijn veel leuke tentjes in Haarlem centrum…

Ben zelf druk rond die tijd, maar Stempels is een aanrader mbt locatie.

Dit is redelijk dichtbij. Lijkt me leuk :+1:
Zondag de 27e? (derde kerstdag zeg maar)

Haarlem, top locatie.

De kerstperiode is misschien wat lastiger voor velen? Wie is er in en beschikbaar voor de laatste zondag van januari?

Een leuk concept idee. Ben ik voor te porren. Laat maar wanneer precies.
Ik doe mee. greets nitraM.

@tjeerd, laatste zondag van januari lijkt mij een geschikte datum! Ik zou het geweldig vinden als dit gerealiseerd zou kunnen worden!

1 like

Prima!

Mooi, animo is er dus voor die dag!

Prima dag.

Sorry, na het openen van dit topic erg drukke weken voor de boeg op het werk. Kom aan organisatie even niet toe.

Laten we uitgaan van zondag 31 december, bijvoorbeeld vanaf 1300 bij Stempels.

Ik ben nog nooit op een horlogemeeting geweest, dus weet niet helemaal hoe dat in zijn werk gaat. Betaalt iedereen zijn eigen drankjes / wordt er ook gegeten etc? Met de locatie zal iig overlegd moeten worden dat we een eigen deel krijgen met wat tafels.

Je bedoelt januari toch?

Oke

Even de tip om hier niet de specifieke locatie en tijd openbaar te maken.

4 likes