Als ik het moet duiden is de lol er vanaf. Houdoe.
Inderdaad; zo’n kleintje is pure compensatiedrang
Da’s waar. Dat ding is zo prettig en mooi dat als ik voor de rest van m’n leven één horloge moest dragen, ik voor de Chronomaster zou kiezen. Gewicht, comfort, ontwerp, functie en afwerking zijn gewoon dikke mik, terwijl je om de dertig jaar eens na moet denken over een capacitortje, en eens in de 10 jaar eens de pakkingen na moet kijken.
Topding. Super.
Ik heb twee dames gekend die daar zo hard op gingen, mannen in jurkjes, dat ik zeker weet dat er dergelijke foto’s van mij in stretchy cocktailjurkjes te vinden zijn op een tweetal telefoons in deze wereld.
Los van het feit dat het best wel lekker is om geen broek aan te moeten kan het dus enorm plezant zijn om zoiets eens te doen. Mijn huidige partner heeft ook meermaals gezegd dat ze mannen in rokken sexy vindt, dus misschien moet ik mijn cross-dressing neigingen weer eens afstoffen.
Waarom hebben heren bijvoorbeeld geen kleine kanten niemendalletjes als ondergoed? Het zit fijn, ziet er leuk uit, en ik vind het gewoon jammer, die genderrollen.
QED.
Ja, ja en ja! Alleen maar lof voor heren die zich niet onzeker laten maken door het dragen van een kleiner horloge.
Dit ja! Als je gewoon een mannelijke man bent (en zelfs als je dat niet bent), hoef je je geen zorgen te maken
Mijn omega van… 32 mm?
PS de semi-bekende Blancpain Villeret van Slobodan Milosevic was ook niet veel groter
En je zal maar het lef hebben te ontkennen dat dat hartstikke goed staat!
Hoe breed is je pols (dus niet de omtrek) en wat is de diameter van het horloge?
Wat vind je zelf?
Ligt eraan. Kijk het is volgens alle gangbare begrippen te klein voor heren. Slechts sociale conventies, die je kunt doorbreken omdat je het nu eenmaal mooi vindt of als je het als statement draagt en het echt ownt. Bijv als je qua mode een gedurfde stijl hebt of als je niet weg bent van een beetje gender benden
Wat is de lug to lug van die Nomos?
Die verjaardag van mijn vrouw waarin mijn kado was dat ik hele dag een schotse kilt droeg was er eentje die ze nooit meer vergeet.
Ik ook niet…
Qua Citizen snap ik je uiteenzetting en volg ik, het is één van de mooiere horloges die ik hier de voorbije maanden zag voorbijkomen.
Je voorliefde voor crossdressing, vrouwenpanties en aversie tov genderhokjes: you do you .
Gok dat het punt hier meer het ontwerp is in plaats van het formaat
Ik zeg altijd midsize is a bitch size. Maar dit is nog niet eens midsize
Qua horloge liever iets te klein dan te groot. Binnen bepaalde marges dan. Te groot is eigenlijk nooit mooi maar te klein kan nog wel ok zijn.