Het punt is anderen te overreden om me te doen. Mezelf doen wordt saai.
Well played, Sir, well played.
LMGTFY.
45mm voor de kleine. Heel beschaafd dus.
Ik heb de olijfgroene toen gepast, want fantastische kleuren, maar helaas viel die voor mijn smaak wat klein. De Nomos is maar een mm groter, maar bauhaus is veel meer aanwezig.
ik denk onder elke andere gezichtshoek kan het, alleen vanaf bovenaanzicht iets te klein, ik draag tot 33mm op 19cm pols maar dan wel met een bredere band erop… 25mm
Vroegah, toen de honden nog uit hun anus blaften, werden kasten EN kalibers in harmonie met elkaar samen gesteld, er ontstonden dus mooie evenwichtige horloges. Of het SMOELDE qua grootte,. om de dunne of dikke pols was nicht in frage .Je kon op deze kunstwerkjes de tijd aflezen.Punt.Na verloop van tijd ontstond door het toenemen van de welvaart de behoefte aan pats en plof, alles moest groter en dikker! Dat begrepen de klokkenmakers donders goed ! , Men ging het volk geven wat het wilde, de kleine kalibers in GROOOOOTE kasten met VEEL lucht! Schitterend verdien model,hulde!Je kunt er bijna 1 kilo C4 in smokkelen,zo groot. Affijn, de trend is weer aan het draaien,kleiner mag weer, groot is fading away. Ben ik effe blij met al die kleine oude kwaliteitsklokkies!