Kleine horloges voor mannen?

Als iemand begint over de wil van het volk dan weet je meteen dat je hem/haar niet serieus kunt nemen.

Dan houdt u waarschijnlijk gewoon van lekker eten :innocent:

3 likes

Hopen dat de AIVD niet meeleest :joy:

Ben gewoon wat groot uitgevallen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Dus ja dan worden de polsen ook groot.

Lol,lol.

Dat gebruikt de rest van het internet al een jaartje of tien niet meer :shushing_face::face_with_hand_over_mouth:

1 like

:grinning: :grinning:

Die redenering begrijp ik niet zo… Ik heb ook 20cm polsen. Nu houd ik wel van lekker eten, maar dat is niet de reden van mijn flinke polsen. Die zijn namelijk op het polsgewricht al 20cm en daar zit betrekkelijk weinig vet… Gewoon stevig gebouwd… Dat maakt het er niet gemakkelijker op om passende bandjes te vinden, dus ik begrijp het probleem zeker wel! Het zal niet het eerste horlogebandje zijn, dat op mijn polsen breekt…

Maar dat weerhoudt me er niet van om vintage horloges te dragen, die er niet bepaald om bekend staan een groot formaat te hebben. Maar ze misstaan me niet, en ik draag ze graag. Mijn kleinste horloge meet 29mm, en dat is een herenhorloge. Niet dat ik het vaak draag, maar als ik zin heb, waarom dan niet?

De trend om weer richting klassiek te gaan is niet nieuw, dat zie je ook in kleding, meubels, auto’s en ga nog maar even door. Het is van alles dagen.

2 likes

Nu ken ik je niet persoonlijk. Maar het aantal mannen met een gezond, laten we zeggen 15% vet percentage en een pols van 20cm lijkt me bijna nul. :face_with_monocle: Ondanks dat het misschien lijkt alsof er niet veel vet rondom de pols zit zit op die plaats toch vet. 10kg afvallen is vaak al gauw een centimeter kleinere polsomtrek.

Daar mijn pols omvang 21cm bedraagt is het vinden van originele bracelets en links voor de klassiekers meestal een eindeloze zoektocht.Sad. Daar ik toch graag staal draag, gaat het origineel er dan maar af en een langere replica er op.Of dat voor de puristen vloeken in de kerk is? :innocent:

Zeg jij dat altijd? Toe maar.

Niet alleen voor de puristen. Replica spul is kut.

Dan zou ik al meer dan dertig jaar veel te zwaar zijn… Toen ik zestien was, had ik al moeite met horlogebandjes om te krijgen. En in die tijd was het bepaald niet gemakkelijk een passend bandje te krijgen. Gelukkig is dat nu anders.

Ik zal niet zeggen, dat ik nu niet te zwaar ben, want dat ontken ik ook niet. Maar iets wat al meer dan 30 jaar zo is, komt niet door alleen daardoor. Iedereen in mijn familie is fors gebouwd, smalle polsen horen daar niet bij, zelfs niet bij de dames. En ik ken wel meer mensen met brede polsen. Allemaal met een zwaar en intensief beroep. Die werken hard en lang, zijn pezig en lompsterk. Daar vallen mijn polsen nog klein uit…

Maar het gaat mij erom, dat iedereen, die een brede pols heeft, meteen als mensen met overgewicht worden betiteld. Je hint met lekker eten wees daar uitvoerig naar. Maar goed, zand erover… We raken off-topic!

1 like

Precies Koekoek lult gewoon uit zijn nek :kissing_heart: ik heb ook polsen van 19,5 cm en hou hoogstens wat vocht vast.

Jij toch ook? :smiley:

Zeker, daar hint ik naar en dat is meestal het geval. En dat zijn dan de mensen die beginnen over ā€œmannelijkeā€ polsen en vrouwen formaten etc etc.

Jij pakte toch altijd de auto? :innocent: :innocent:

Zeker! Edoch, alles met mate!

Sinds een week of 2 fiets ik ook weer regelmatig. Wel doe ik dat met de hond zodat ik niet hoef te trappen :wink:

1 like

Sportieve bouw (weinig vet, minder dan 15 iig) en 19.7cm polsen hier. Komt dus toch wel voor hoor

Nee echt niet. Als het bij jou zo is ben jij een van de weinige uitzonderingen.

Okay, kan ook wel jašŸ˜„ geen idee