Ik vind het eerlijk gezegd geen gezicht. Heb zelf ook vrij grote polsen en worstel altijd met de maat; oogt naar mijn mening toch vaak te ielig. Maar iedereen moet dragen waar hij of zij zich goed bij voelt!
Mooi die Nomos
Zeer attractief.
Toen er een Accutron moest komen in de verzameling heb ik een Triple Cushion gekocht. Ik vind 34 echt te klein voor mijn 17,5 pols. Smaken verschillen
En dat is helemaal prima
Ik moet ook bekennen dat toen er een 36mm Accutron op m’n pad kwam ik die veel interessanter vond, ondanks dat het geen spaceview is. Dus die spaceview is momenteel een breinbreker met wat ik daarmee wil doen.
ik wilde net zeggen dat er hier laatst een eindbaas verslag deed van zijn zoektocht naar en lugloze cartier. dat was u dus.
inderdaad dragen wat je mooi vindt, zodra je aan anderen gaat vragen of het mooi is, dan twijfel je al…
That was me! Over twee weken haal ik er zelfs nog eentje op
Precies, jij draagt het! Niet degene die op een forum hun mening delen, jij vindt het tof, dus draag jij het. Je vindt het niet tof, dan draag je het niet. Be my fucking guest.
Mijn pols is 18,5 cm en ik vind tot 36 mm prima, daar heb ik er aantal van.
Kleiner vind ik niet mooi meer, boven 42 mm stopt het ook.
ik las “horloges voor kleine mannen” en moest meteen aan @anon50762135 denken
ik weet nog van die keer in Nicaragua dat we hem kwijt waren na een oefening in de bush en we een tracker de maat 39 voetstapjes hebben laten volgen tot we hem uiteindelijk ergens in een hol lepeltje-lepeltje zagen liggen met een tapir
Ik heb een pols van amper 16 cm, dus voor mij oogt het niet zo gauw te klein. Wel vind ik de bandaanzet van het horloge van TS om een of andere reden een beetje een beetje vrouwelijk ogen. Heb zelf een Tissot Rock watch met een dergelijke bandaanzet en dat vind ik zelf ook wel een grensgevalletje. Door de voor mijn pols prima maat van 33 mm en de donkere kleur kan het net wat mij betreft.
Overigens wen je snel aan de maat van een horloge; als je van 45 mm naar 34 stapt is het even schrikken, maar als je een poosje 32 mm draagt is zelfs 26 mm voor een dagje wel te doen
Dit is dus 26 mm:
als je een grap uitlegt, wordt hij er meestal niet grappiger van, in dit geval wel
Ja, hoor, ik was het buitenste lepeltje.
arm beest…
jij hebt het helemaal begrepen !
mogen ze zo weer opnieuw gaan maken.