Ik zou je het je niet durven te zeggen maar je kunt misschien even bijv. Nico Rijsman contacteren, hij heeft deze een beurt gegeven en weet dus goed hoe hij in elkaar zit.
Gefeliciteerd! Mooi topic en een mooi horloge!
Dank je wel maar dit topic is net geactualiseerd door een post van vandaag en het horloge is alweer in de roulatie.
Moet wel zeggen dat nu ik de NA weer zie, ik bijna spijt krijgā¦
Wat bedoel je hiermee te zeggen ?
Ga ik doen. Bedankt voor de snelle info.
Ik zie nu pas de leeftijd van het topic ā¦
Toch blijft het actueel ā¦
Ik heb nog steeds zoān horloge. Komt binnenkort in het blauwe gedeelte.
Ik bedoelde dat het horloge al lang weer weg is en vermoedelijk in de roulatie in horloge land. Ik heb enkele jaren gewisseld als een dolleā¦
Joh!
Van harte gefeliciteerd and welcome to the IWC club
Momenteel even niet Ralph, dit topic is al wat ouder maar dank je wel.
Heel fraai! Mooie combi ook met het bandje en door de quartz ook (voor een IWC) bijzonder dun.
Gefeliciteerd!
Ik draag dit horloge al 25 jaar om mijn pols naar alle tevredenheid.
Ik heb er nooit problemen mee, af en toe een nieuwe batterij en 1x in de 5 jaar een nieuwe (originele) band.
Zo ver ben ik nog nooit gekomen maar dat ligt zeker niet aan de horloges. Leuk te lezen dat je er zo blij mee blijft en deze is dat zeker waard!
Gaaf! Paar jaar geleden een TAG Heuer tegen gekomen die zoān zelfde hybride uurwerk had. Zeer fraai!
Mooie IWC! Veel plezier ermee!
Dank je wel maar het draadje is al iets ouder en iemand anders zal nu inmiddels wel plezier van deze IWC hebben. Even zo goed weer iemand blij, top!