Hier een iets meer ‘flashy,’ a168-model in de doos. Evengoed een fantastisch ding dat alles kan hebben. Een terecht ode aan Casio!
Die ode verdient ie hoor!
Heb er ook ergens een en deze post zet me aan hem weer op te zoeken.
Zo lang af en toe een piep uit een laatje gehoord van deze badboy.
Het gebruik zoals jij beschrijft is (zorgeloze sport en vakantie beater) voor mij wel (helaas) vervangen door de Apple Watch.
Zeer leuk, heb deze gekregen van mijn opa als allereerste horloge .
Jammer genoeg niet meer in bezit maar leuk om terug te zien !
Ja ik heb hem ook… maar waar ligt ie nou toch:grimacing:
Mijn zoon heeft 'm dag en nacht om en ligt er wekelijks mee in het zwembad.
Misschien een rare vraag maar Ik vroeg me af he,
Wat als die terroristen nou voor een multiband 6 horloge zouden kiezen,
Zouden ze dan makkelijker te vinden zijn door de radiogolven ontvanger in het horloge?
Nee. Een Multiband 6-ontvanger ontvangt alleen, het horloge zelf zendt geen signalen uit. Het zit al in de naam verstopt
Nou ik ben nog niet overtuigd
Terechte lofzang, ik heb zelf zijn broertje f105-w. Die is iets minder iconisch, maar is vrijwel hetzelfde maar dan met een fijner backlight en kostte me ooit 14 euro nieuw. Ben er nooit water mee in gegaan, maar als ik het zo lees zou dat toch best moeten kunnen.
10 jaar batterijduur FTW!
Zou wel lekker zijn: een F-91W met Tough Solar en MB6.
Ideaal horloge. Ik heb eem F91-W en een F84-W.
Ik heb gehoord dat de combinatie van prijs, eenvoud van het mechanisme, betrouwbaarheid en beschikbaarheid van de f-91W een perfecte kandidaat maakte. Als je er ergens een kist van kan bestellen gaan er allicht nog steeds ergens belletjes af.
Ik heb die van mij voor kerst gekregen (leuk om te weten is dat mijn moeder hem met frisse tegenzin heeft gegeven, omdat ze hem eigenlijk heel lelijk vond/vindt).
Gedurende de afgelopen 6 maanden ben ik er achter gekomen dat het voor mij echt zga het ideale horloge is. Het enige moment dat ik hem niet draag is wanneer ik een dresswatch draag. Voor de rest draag ik hen tijdens werk in de horeca, maar ook op kantoor, tijdens het verbouwen van het huis van mn zus, maar ook naar de kerk etc etc.
Het is voor mij een heerlijk horloge waar ik geen rekening hoef te houden met wat ik om heb. En daarbij een super fijn idee dat 'ie toch maar 20 euro is en dus te vervangen is als we wel ooit iets mee gebeurt.
Mijn zoontje heeft die metallic blauwe linksonder. Wijkt 1 seconde per twee maanden af.