Het Oozoo horloge van mijn vriendin is niet veel meer. Steentjes die missen in de bezel, chronolook met gelijmde wijzertjes. Kortom, iets nieuws moest er komen. Ik hoorde haar zeggen dat haar volgende horloge een met stalen band moest zijn. Omdat ze als secretaresse werkt wilde ik het horloge rustig en dressy houden maar toch ook vrouwelijk. Een 36mm kast en de mooie babyblauwe wijzerplaat vond ik daarom bijzonder geschikt. De opgelegde markers, de day/date en de zichtbodem zijn leuke dingen die net een beetje meer uitstraling/smoel aan het horloge geven. Dan zijn die steentjes in de bezel ook niet nodig naar mijn bescheiden mening. Morgen wordt hij geleverd en ik hoop dat ze er blij mee is!
Ziet er prima uit toch en een 5-je is altijd goed.
Dacht ik ook hopelijk is ze er tevreden mee want ze heeft het steeds over “die mooie Rolex” van de horlogemaker waar ik af en toe kom :+
Goed gedaan knul!
t bandje vind ik maar zo zo, maar des te leuker vind ik de wijzerplaat. op en top vrouwelijk met dat frisse baby blue waar je vrolijk v wordt. en toch iets chiques en sophisticated met die romeinse cijfers, t afgekarteldevenster voor de dag&datum en n tikje speels door de verkleuring in de wijzerplaat (waarsch afh v lichtinval).
goeie keuze. en die steentjes zijn idd niet nodig. hoewel, ben ook n man, dus wat weet ik er van :+
Ha ha dat ken ik,kijk ik naar een dj zegt zij doe mij er ook maar 1 in staal/goud.
Hoop voor jou dat ze akkoord gaat met jou keuze voor haar.
En anders…
kees 31 Schreef:
Ha ha dat ken ik,kijk ik naar een dj zegt zij doe
mij er ook maar 1 in staal/goud.
Hoop voor jou dat ze akkoord gaat met jou keuze
voor haar.
En anders…
Wordt het misschien wel iets als deze met steentjes.
Is t wel een nieuwe?
Tuurlijk niet, ik was ook al gebruikt toen ze me kreeg en met mij is ze ook blij :+
Ja is een nieuwe
Jeffreyh1984 Schreef:
Ze is er erg blij mee! Bandje is inderdaad maar zo
zo maar wel stevig
Mooie kastvorm, schitterende kleur wijzerplaat en ook nog eens een prima automatisch uurwerk. Zou ik ook best aan mijn vriendin durven geven. ; )
En met deze bandaanzet kun je ook gemakkelijk bandjes wisselen. Ook altijd leuk!
Ja, daar zou mijn vrouw ook blij mee zijn, dus laat ik de plaatjes niet zien. Eerst ben ik aan de beurt (
Goed gedaan Jeffreyh!
P.s. mijn vrouw is ook al van Nato’s gaan houden
Kijk, jij snapt het ik heb ook nog aan de mooie duiker gedacht die jij je vrouw cadeau hebt gedaan. Misschien later nog eens
Jeffreyh1984 Schreef:
Kijk, jij snapt het
ik heb ook nog aan de mooie
duiker gedacht die jij je vrouw cadeau hebt
gedaan. Misschien later nog eens
Ja, met die duiker is ze voorlopig even zoet :)-D
TagEd Schreef:
------------------------------------------------> En met deze bandaanzet kun je ook gemakkelijk
bandjes wisselen. Ook altijd leuk!
lijkt me ook. ik zou es zoeken naar n mooi lichtblauw bandje voor n mierzoete uitstraling. of misschien iets lichtbruins voor n wat chiquere look. weet alleen niet of de tint blauw er dan goed bijpast.